nedeľa 30. marca 2014

Nedeľná prechádzka 2

Dnešný teplý a slnečný jarný deň ma vylákal do prírody. Sprevádzal ma môj oddaný priateľ - jazvečík Boro. Užívali sme  si to obidvaja.  




































Manžel môže ľutovať, že nechodí na prechádzky so mnou. Platí môj výrok:" Nebolo mi nič a je mi lepšie!"

Hyacinty mi začínajú odkvitať. Vydržia na okne deň - dva a zostrihnem ich a nechám bez polievanie. Vraj ak im v neskoré leto dám opäť vodičky, rozkvitnú mi druhý raz. Uvidím!

Pred našim domom kvitnú fialky. Pre potešenie som si z nich urobila kytičku  do kuchyne. Nevydržia dlho, ale aspoň pár dní ma budú tešiť. Maličkú vázičku pre ne som si urobila z fľaštičky na kvapky. 




   

V piatok večer som sa rozhodla pre nový obrázok a začala som aj vyšívať. Pokračovať budem až dnes večer, teším sa na to. Zatiaľ moc toho nevidno:


Všetkým čitateľom môjho blogu ďakujem za čas, ktorý ste mi venovali a dúfam, že sa vrátite!
Daniela


1 komentár: