nedeľa 15. júna 2014

Nebeské divadlo

Včera večer, okolo 20.00 h., som išla na malú večernú prechádzku. Len tak po ulici, ale prešla som nakoniec aj na ďalšiu. Po pol hodine som smerovala už domov a naskytol sa mi nádherný pohľad na oblohu. Nieslo sa ňou veľa ťažkých mrakov, veď včerajší deň bol stále ako pred veľkou búrkou, našťastie nás to obišlo. Neskoro večer však presvitalo niekoľko lúčov oblakmi, ktoré sa jasne rozsvietili červenkastou farbou. Kým som sa vrátila aj s foťákom, všetko bolo na oblohe už iné. Svetlo stratilo na intenzite a mraky zmenili svoje pozície. Aj tak to stálo za pár "šťukov":









a toto je na opačnej strane, v Choči
O pár minút bolo už po nebeskom divadle. Na dedinu sadla tma. Keďže som mala foťák, skúsila som spraviť pár záberov kvietkov v tme:












Myslela som si, že obrázky kvietkov budú nepoužiteľné, ale mne sa celkom páčia. Možno potešia aj vás!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára