piatok 27. júna 2014

Pod lampou

Včera večer som si pustila TV a aké čudné, nič pritom nerobím! Bola som z toho nesvoja a tak som predsa len vytiahla panamu a bavlnky. Začala som s obrázkom, ktorý som už robila, ale tentokrát nepôjde do rámika a pod sklo, ale bude z neho niečo úplne iné. Chystám darček pre dvoch dobrých ľudí.

Myslela som, že vyšívať budem len tak hodinku, ale prepla som si program a ostala som vo vytržení. V relácii "Pod lampou" bola úžasná téma. Števo Hríb mal super hostí - manželov Ondejčíkovcov. Zaoberajú sa čajíkmi, veľkoobchodom aj maloobchodom s nimi, cestovaním na miesta, kde čaje rastú.....

Pani Ondejčíková vie rozprávať o príprave rôznych čajov tak pútavo a s takým nevšedným oduševnením, že ja ju musím počúvať s otvorenými ústami. Veľa z jej rozprávania viem, ale v jej podaní si to rada vypočujem vždy. Ak sa dostanem do Nitry, nenechám si újsť návštevu ich čajovne a kúpiť si nejakú čajovú špecialitu. Bohužiaľ to býva zriedkavo. Výborné čaje však dostávam od mojich synov - Miška a Maťka.

Samozrejme, že som vydržala do konca relácie a prijala by som aj pokračovanie. Ako sa mi dobre vyšívalo v takej dobrej spoločnosti! 



Takže moje predsavzatie, že s novou výšivkou začnem až na začiatku nového mesiaca som nesplnila. Žeby som bola na vyšívaní závislá? V poslednom čase sa hovorí o závislostiach na rôznych čudných veciach. Moja je aspoň neškodná!

Ďakujem za návštevu a teším sa na návraty!
Daniela 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára