utorok 8. júla 2014

Drevorubač

A máme to opäť! V sobotu nám na dvor zas pribudlo drevo. Už raz môj manžel trénoval pri kálaní dreva. Písala som o tom a môžete si to pozrieť TU. Od vtedy si oddýchol a môže pokračovať. Je na to bohužiaľ sám. Dnes si prácu trocha zjednodušil. Najskôr si motorovou pílou spravil do dreva "diery" a do tých potom vsunul klin. Ale aj tak z neho tieklo!

Práca mu neutečie, môže si ju šetriť. To nech má čo dlhšie robiť. Keď bola naša dcéra, Daniela, asi tretiačka, napísala v slohovej úlohe, že náš ocko je veľmi pracovitý, ale nemá čo robiť. Tak takéto múdrosti našich detí vedia utkvieť v pamäti. 

Samozrejme, že robota to bude na dlhšie. Vraj synovec, ktorý mal také isté množstvo dreva, to už zvládol. To môj manžel by nezvládol ani pred 30-timi rokmi. Nikdy nebol silák.














No a ja som včera začala opäť to isté. A veruže sa mi to vyšíva veľmi dobre. Obrázok je nádherný a tým, že v podstate to je pre mňa už tretí, ide mi rýchlejšie. To je dobre, lebo ich chcem spraviť viac. Ale ak ma prestane baviť, končím! Robím iba to, čo ma teší. 



Poobedie som strávila na Tour de France. Videla som kus historickej architektúry, nádherné francúzske mestečká a dedinky. Na konci som dostala strach o Peťa Sagana. Chlapec to však super zvládol a urobil nám radosť. Veď štvrtý v cieli po páde je obdivuhodné. A zelené tričko má opäť. Je výborný!

Ďakujem za návštevu na mojom blogu! Potešíte ma svojim návratom.
Daniela


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára