sobota 2. augusta 2014

Pred cestou

Nové vyšívanie som nezačala. Dnes večer cestujem. Vysedieť vyše jedenásť hodín, to dá zabrať. Psychicky sa pripravujem. 

Aby mi môj manžel za týždeň neschudol, navarila som mu na štyri dni plnenej papriky s knedľou. Potom sa o seba musí postarať sám. Ale on to zvládne. Navarí si zas na štyri dni nejakej polievočky. A potom už prídeme. Naspäť prídem už pohodlnejšie. S Miškom a Maxíkom autom. 

moja výroba - kysnutá knedľa na pare

Cez obed som aj trocha šila. Urobila som novú obliečku na vankúš:






Cestovnú tašku mám už zbalenú. Keď dopíšem tento príspevok, zbalím aj notebook, iPad, fotoaparát a všetky nabíjačky. K tomu aj dáždnik. Do tašky sa mi nezmestil.




Škoda, že ľalia nemôže isť so mnou. Je nádherná! Moc vonia, preto je zas vo včelárni. Kým sa vrátim, bude po nej.



Ďakujem všetkým mojim čitateľom za ich čas strávený pri mojom blogu! Budem rada, ak sa vrátite!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára