štvrtok 28. augusta 2014

Syry a údeniny

Tak, a cez víkend budem finišovať! Pozrite sa na to:




Na Viktualienmarkt -e je veľa stánkov so syrmi najrôznejších chutí a vzhľadov. Syry patria tiež medzi moje obľúbené jedlá. Najradšej ich jem samé, bez pečiva, či chleba. To preto, aby som si ich mohla lepšie vychutnať. Mám šťastie, že chutia aj môjmu Maxíkovi. Každý deň môjho pobytu v Mníchove sme si kúpili z nejakých zaujímavých, pre mňa nevšedných. Len tak, na ulici, sme si z nich ujedali a samozrejme, že ich aj vychvaľovali. Lebo, tak vám poviem, nám chutia všetky! 

A tie mäská a údeninky! Našťastie bola horúčava a vtedy mi dobrôtky tohto druhu neberú :)). Ale zo samého údivu som aj fotiť zabúdala! Až doma som zistila, že týmto komoditám som sa venovala akosi menej. 

Ale pár záberov mám:






Dnes aj z iného súdka:
Po odkvitnutí levandule som ju mala zostrihať. Ja som však super antizáhradkár a neurobila som tak. To som jej však dala príležitosť druhého kvitnutia v jednom roku. Veru áno, dnes som si z nej nastrihala malú kytičku. Vidno, že sú to nové výhonky, asi z miesta minulého strihu. Dala som ju do novej dózy. Nová je len pre mňa, ale odžité už má. Kúpila som si ju na blšáku v Mníchove. Ale o tom ešte niekedy na budúce.



Páči sa vám? Mne moc! Môj manžel tvrdí, že tam kvietky nepatria.
Viem, že nie je na kvietky, ale kde je napísané, že tam nemôžu byť?
Netýkavka v kuchyni je nádherná. Mám ich vyše dvoch týždňov a darí sa im!!! 
Tieto prežili aj pád z okna počas búrky. Keďže sú už noci na Orave chladné, dala som ich na okienko z vnútornej strany.
Ak vás zaujali moje krátke "pokeci" a moja výšivkárska mánia, príďte na môj blog opäť! Budem sa tešiť!
Daniela

4 komentáre:

  1. Yesteryears is coming along so beautifully!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hello Daniela

    I love the typewriter square!
    Beautiful photos too.
    Happy weekend (:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear Annie, sta pleased me again! Thank you! Also, I wish you a nice weekend!

      Odstrániť