nedeľa 21. septembra 2014

8 krížikov

Dnes bude už jasné, čo sa skrýva v rámčeku:


Tu je opäť malá chybička, ale nepáram, to zakamuflujem :-)
Tento víkend bol doma syn Jurko. To znamená, že sme varili jeho obľúbené jedlá. V sobotu hrachovú polievku a dnes bryndzové halušky. Z tých si zobral aj do Prahy. Mňa to samozrejme veľmi teší. 

Dnes sme v trojici - ja, manžel a Jurko, boli v Istebnom blahoželať môjmu švagrovi Michalovi. Má 80 rokov. Žije sám, pretože moja sestra Amálka zomrela ešte v roku 2000. Odvtedy je aj on zmenený. Akosi zanevrel na celý svet. Mám niekedy pocit, že priam  neznáša prítomnosť ľudí vo svojom okolí.  Nedovolil by ani, aby sme mu s Lenkou (jeho jedinou dcérou) pripravili malú oslavu. A tak včera bola pri ňom ona so svojim manželom a dnes my. Nič extra, len malý darček a chvíľa rozprávania. Po pol hodine bol už nesvoj, nervózny, tak sme odišli. 

Michal pracoval celý svoj život v Kovohutách Istebné. Bol hutník. Prešiel od tej najťažšej práce odpichára, po majstra. Navyše je celý život silným fajčiarom. Väčšina jeho spolupracovníkov ochorela na silikózu. On však ani v 80-tke neužíva žiadne lieky. Problém mu robí chôdza. Najďalej zájde do obchodu a na prechádzku po ulici. K lekárovi nechce ísť. Dúfame, že tam ani nebude musieť ísť. Myslíme si, že práve návštevy lekárov by ho zabili. Všetky tie príkazy, zákazy, obmedzenia.....Tak teda, nech to medzi nami vydrží čo najdlhšie!!!




Takže 8 krížikov mám v dnešnom príspevku dupľovaných. Tých vyšívaných (je ich síce viac) a tých životných. Ak ste zvedavý na ďalšie krížiky, príďte sa pozrieť opäť na môj blog. Za dnešnú návštevu vám ďakujem!
Daniela

2 komentáre:

  1. It is quite a progress Daniela -well done :)

    I very much like the border and the witch? is coming along beautifully!

    Looking forward to see its next progress!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Yes, the young witch on a broom:-))
    Of course with a cat:-)

    OdpovedaťOdstrániť