utorok 9. septembra 2014

Angličtina

Veľmi sa teším, lebo dnes môžem privítať na mojom blogu ďalšie dve následníčky. Jednou je Janela d. Bohužiaľ, neviem o nej nič :-(( Nedá sa mi zistiť adresu jej blogu. Janela, prosím vás, ak sa vám dá, ozvite sa mi cez komentár na tento príspevok. Veľmi rada by som sledovala aj ja vás!

Druhou novou následníčkou je Jaquie Morris. Ja Jaquie sledujem už dlhšie. Svoj blog začala písať od januára 2013. Zaujímavý je tým, že je to vlastne jej cesta chudnutia. A podarilo sa jej to nádherne, zaslúži si pochvalu!!! Zverejňuje aj svoje ručné práce. A práve môj terajší obrázok vyšívam podľa nej :-)) Tak sa mi páčil, že som sa do neho pustila, aj keď je už po lete. Ona však vyšívala trocha zložitejšie, ja som si to zjednodušila. Veď ona to hneď vidí, že nie som taká zručná, ako ona :-))

Jaquie mi napísala milý komentár. Moje odpovede v angličtine sú však biedne :-(( Ja totiž neviem po anglicky nič! Používam iba prekladač. No a aby sa tomu dalo rozumieť, musím odpovedať len jednoducho, v holých vetách. Škoda, že som sa neučila angličtinu so svojimi deťmi. Teraz, v šesťdesiatke, to už nedokážem. Ale priznávam, ani v mladosti mi jazyky moc nešli. Hold, som na prírodné vedy - matematika, fyzika a chémia, to je pre mňa. 

Z mojej komunikácie v angličtine majú srandu hlavne moje deti. Tie vedia po anglicky perfektne. Pre dnešnú generáciu je to už nevyhnutnosť. Nie sú však doma, nemôžu mi s tým pomôcť. Možno je to aj lepšie, aspoň tak si udržiavam svoj mozog v pohotovosti :-))

Takže dosť rozprávania. Konečne som včera nemusela nič párať! Pozrite sa, čo mi pribudlo:




Na dnes to je všetko. Budem sa tešiť, ak si opäť nájdete cestu na môj blog. Ďakujem vám!
Daniela

10 komentárov:

  1. You are a quick stitcher Daniela! This small sampler is coming along very lovely!

    The images of our previous post are so attractive! Your mountains are amazing! Your pets are so cute too!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes, Nurdan, the image I really like, I look forward to it:-)
      When wood in winter warm up well:-)

      Odstrániť
  2. Your English is perfect and your stitching too :)
    I am so pleased you like my blog... I am quite ill at the moment, when I am feeling better I will post all my up dates. I am hoping this weekend... or earlier if I can.
    Your blog is GREAT!! And I am very happy to be one of your followers :)
    Smiles :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Embroidery me it is better than English:-)
      I wish you a speedy cure, whether you are healthy!
      I look forward to new posts:-))

      Odstrániť
  3. Hello Daniela

    Beautiful stitching and your English is fine (:

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Don't worry about your English, it's fine!! Always happy to read your comments :)
    Great progress on your current project, glad you didn't have to unpick anything this time!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. This is a wonderful project. I saw it first on Jacquie's blog, too. You made some great progress on it.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes Brigitte, Jaqui inspired me:-))
      Embroider a little every night. Thank you for the compliment:-)

      Odstrániť