sobota 6. septembra 2014

Čo mi netreba, ale teší ma

Trocha som večer vyšívala. Už to však nie je toľko, čo som stíhala počas prázdnin. Nevadí, pretože ma nič nenáhli. Hlavné je, že každý večer sa pri tom dokážem odreagovať od povinností. Myšlienky sa mi vytriedia, myseľ vyčistí, dokonca aj telo oddýchne. 


Včera som sľúbila, že sa pochválim mojim nákupom na blšom trhu. Sú to všetko vecičky, ktoré vôbec nepotrebujem. Mám ich však veľmi rada. Tak prečo sa nepotešiť? Kedysi som bola zberateľkou rôznych šálok. Teraz sa k nim pridružili konvičky. Tento rok mi teda pribudli dve z blšieho trhu. Včera som od svojej kolegyne Soni dostala ďalšiu. Takže ukážem všetky tri:



táto je včerajší darček od Soni

Kúpila som si plechovú odmerku na vodu. Miesto dostala na peci v kuchyni:





Pribudli mi dve nádherné nádobky s obrázkom levandule. Zatiaľ v nich nemám nič, ale časom ich naplním:



Kohútovi a sliepke som neodolala. Budú na dekoráciu na jar:


Na kvety mám rada rôzne nádoby. Nemusí to byť len váza. No ale táto bola za pár eur, tak nekúp:




Dnes som bola s Lenkou v hypermarkete. Odfotila som si kvietky, nekúpila. Boli by sa však do vázy hodili.






A ešte náš dnešný obed - francúzske zemiaky (po slovensky, respektíve môj recept):



Ďakujem vám za virtuálnu návštevu. Vždy sa jej poteším!
Daniela

6 komentárov:

  1. Daniela, your vintage stuff are amazing!
    Your stitching is so delicate and wondering about its progress!
    The meal with potato looks so delicious! Bon appetite!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your kind words! I am pleased with your interest. You're clever designer!
      Have a nice new week:-)

      Odstrániť
  2. Danielko, výšivka je nádherná ♥ a skvěle jste nakoupila, taky bych si vybrala :-)) Krásný den. Hana♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanka, ďakujem vám za pochvalu, moc ma potešila :-)
      Myslím si, že na takom veľkom blšáku by si každý niečo našiel.
      Želám vám pekný nový týždeň :-)

      Odstrániť
  3. Hello Daniela

    What lovely pottery and flowers.
    You are really speeding with your stitching - it's looking great!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I am delighted your praise:-))
      I enjoy needlework, and is increasing:-)
      Have a nice new week!

      Odstrániť