štvrtok 4. septembra 2014

Gombíky

Základ pre moju výšivku, akože patchwork, je hotový. Už len do každého okienka vyšiť niečo pekné a leto pokračuje :-)



V Mníchove, v obchode, o ktorom som písala včera, bolo jedno oddelenie, ktoré si zaslúži môj samostatný príspevok.   

Ak u nás idem kúpiť gombíky, ukážu mi ich v pár škatuľkách. Preto ma množstvo gombíkov a ich rozmanitosť v mníchovskom obchode ohúrila. Páčilo sa mi aj ich vystavovanie. Každý typ gombíka je uložený v plastovej tube. Na jej vrchnáku je vzorka. Môžete sa medzi nimi prehrabávať, otvárať, prezerať, porovnávať. Poviem vám, tu  by si každý vedel vybrať.









Isto sa nečudujete, že aj tu som strávila dlhú chvíľu. 

Som rada, že ste si našli čas na môj blog aj dnes. Nezabudnite, že čakám na vás aj zajtra!
Daniela

6 komentárov:

  1. Il paradiso dei bottoni! Il ricamo sta venendo benissimo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Irene, il negozio era incantevole. Grazie per il vostro incoraggiamento nel ricamo!

      Odstrániť
  2. Hello Daniela

    Your project is looking great - I'm longing to see what goes in the boxes!
    Wow, that button shop is just fabulous!
    Have a good weekend (:

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Buttons galore!!! Another fantastic shop :)

    OdpovedaťOdstrániť