pondelok 8. septembra 2014

Jesenné práce na dvore

Včera večer sa mi akosi pri vyšívaní nedarilo. Najskôr som zistila, že som sa posunula o jednu nitku doprava. Nič to, v pokoji som všetko vypárala. Veď mám výborné nožničky a páranie mi s nimi ide od ruky. Začala som znovu, už som si nitky ustriehla. Po chvíle práce som zistila, že mi dole chýba jeden celý krížik. To som už bola nešťastná, ale nie nahnevaná. Párala som teda ešte raz. To som si aj odfotila. A tak za večer som toho moc neurobila :-))





Keď som dnes prišla zo školy, našla som môjho manžela pri jesennej úprave dvora. Bolo krásne a teplé počasie a tak sa pustil do čistenia chodníčkov. Posedela som si pri ňom, potešila som sa s Borom a Mačkou a skontrolovala som naše bylinky. 

Šalvia a mäta pekne rastú a koncom týždňa ich po tretí raz v roku ostrihám a dám sušiť. Nech si ešte rastú, keď im počasie praje. To praje aj levanduli, ale hlavne moja lenivosť :-) Neostrihala som ju vtedy, keď som mala. Keď odkvitnú aj posledné kvietky, bude ostrihaná!















Som rada, že aj dnes ste si našli chvíľku na návštevu môjho blogu! Čakám vás aj zajtra, nezabudnite!
Daniela




6 komentárov:

  1. Hello Daniela

    Sorry to hear that you had to unpick but it's looking so nice!
    Your husband is making such a good job of the garden and your pets are lovely/
    I love herbs (:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Annie, thank you for pleasing words, I param, param embroidered and again:-))
      Husband tries, I sit and watch:-))

      Odstrániť
  2. Oh sorry you had to unpick some of your work :(
    It is a lovely design and you are making great progress!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. WOW! Gosh! Your stitching the wonderful Blue Ribbon design "Garden Sampler" I have just finished! Its a wonderful design I really enjoyed it, but also found some of the stitches a challenges as never done them before. Here is the link to the page on my blog where my finished design is :) http://myjourneystarting2013.blogspot.co.uk/2014/08/so-proud.html
    Yours is looking GREAT! :)
    Oooh love your dog, we had one like that too, same color he was called Bernard...Bernie for short... they are lovely dogs.
    Your garden and herbs look lovely too...
    Smiles :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jacquie, you inspired me you !!
      I work in your blog:-))
      I watch you long ago:-))
      Our dog is called Boro, our darling:-)
      You comforted me watching!!!

      Odstrániť