pondelok 22. septembra 2014

Kubínsky jarmok

Na blogoch, ktoré sledujem, sa v týchto dňoch často objavujú halloweenske motívy. Sú to staré strigy, mačky, pavúky, kotle s vriacou vodou....

Takže je jasné, že ani ja som tejto téme neodolala. Moja vyšívaná striga je však mladá a pre mňa dokonca aj pekná :-)) Veru pekná, mám tento typ dievčat veľmi rada. "Rozcuchané ryšavky" s pehami na nose, úsmev  od ucha k uchu, v lícach jamky, nezvyčajné nápady sypú jeden za druhým, mimika a pohyby tela.....

Možno aj vy máte takéto "strídžatá" v svojom okolí.  Ja ich vždy mávam v škole hneď niekoľko. Každej niečo z môjho popisu chýba, a možno to v nich vidím iba ja, ale sú super! Každý deň sa postarajú o rozruch a spestrenie školského života. A to ma drží v škole! 

Tak sa pozrite na prírastok:



V piatok a sobotu bol v Dolnom Kubíne jarmok. Ako každý rok, aj tento sme sa tam s manželom vybrali. Iba tak, poprechádzať sa, stretnúť sa so známymi, porozprávať sa spolu.... 

Najradšej mám časť na námestí. Sú tam stánky majstrov rôznych remesiel. Po rozume mi viac dní chodí, že aj ja by som mohla obsadiť jeden stánok a vystaviť moje vyšívané obrázky. Viem, že s predajom by to bolo ťažké. Ja si totiž svoju prácu viem ohodnotiť. Predsa sú to hodiny sedenia a počítania krížikov. Obrázkom by tak cena stúpla a zrejme by boli nepredajné. V podstate mne ani o predaj nejde. Zatiaľ som nič nevyšívala s tým, že to predám. A možno by som sa s predajom ani nezmierila. Všetky moje dielka mám rada a som spokojná, že ich majú ľudia, ktorých mám tiež rada. 

No, ale už obrázky z jarmoku:



































Musím sa priznať, že posledná fotka sa mi moc páči. Chceli sme si aj dať, ale prostredie sa mi nepáčilo. Na to som háklivá. Miest na sedenie pri stole bolo málo a boli obsadené. Jesť pri nejakej rampe, to radšej nejem!

Všetkým vám ďakujem, že ste prišli pozrieť na môj blog! Veľmi ma to povzbudzuje do práce. Príďte zas!
Daniela

6 komentárov:

  1. Wonderful progress on your piece. Great photos of the market, too. Sorry, I couldn't find translator on your blog so I couldn't translate the post to English. Also, Daniela, you are a no reply commenter when you comment on my blog so I cannot reply to your comments by email, sorry.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Adoro Halloween e la strega è bellissima!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aký nádherný fér. Veľmi krásna keramika a výrobky z dreva. V obrazoch s kruhmi som videl váš obľúbený detstva kreslená postavička - malý krtko.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Я люблю гулять по ярмарке, красивая атмосфера:-)
      Спасибо за хороший словá!

      Odstrániť