streda 24. septembra 2014

Okrasná kapusta

Včera som zabudla na moju novú následníčku Marínu. To asi preto, že sme sa už sledovali aj cez google+.
Marína, som rada, že ste sa zaradili medzi moje pravidelné čitateľky. Vítam vás tu!

Aby nebolo mojej strige smutno, vyšijem jej aj kamarátku:




Dnes len krátko. Odfotila som si nádherný symbol jesene v záhrade mojej susedky Zdenky. Je to ozdobná kapusta. Pred rokmi som takú dostala od našej Alenky. O nej som už písala TU. Vtedy to bola novinka pre tunajšie záhradkárky. Neviem veru, či ju Alenka pestuje aj tento rok. Pre vyšívanie sa málo dostávam na prechádzky po dedine a tak strácam prehľad o dianí v nej. Ak sa vyberiem s našim Borom, tak to je do kopcov. Pre neho to tam je ideálne. Môže sa do sýta vybehať. A aj ja sa tam cítim výborne, pookrejem, nadýcham sa čerstvého vzduchu a získam energiu z prírody. 

No a keďže ja nepestujem nič, ani zeleninu, ani kvety, fotím si ich aspoň u susedov:

krásne urastená ozdobná kapusta

Ďakujem vám za návštevu a čakám na vás aj zajtra!
Daniela

2 komentáre: