nedeľa 28. septembra 2014

Pavučiny

Dnes sa už môžem pochváliť. Mám ukončenú aj druhú strigu. Neviem ako vám, ale mne sa veľmi páčia. Ešte som sa nerozhodla, aký budú mať rámik. Možno sa rozhodnem až pri sklenárovi. Tak sa chválim:




no nie sú rozkošné?

Včera v predpovedi počasia som sa dozvedela, že v dnešný deň má byť už babie leto. Raňajšia hmla tomu aj nasvedčovala. Už večer ma napadlo, že ráno by mohli byť jesenné pavučiny. A tak som sa ráno za nimi vybrala. A samozrejme aj s fotoaparátom. 

Pavučiny ma prekvapili. Boli ešte krajšie, ako som očakávala. Maťko ma videl a čudoval sa, čo to fotím. Pochopil, keď to videl na vlastné oči. 

Takže k dnešným dvom strigám ponúkam aj dielo pavúkov:

vidno aj rannú hmlu



















Vraj nasledovné dni budú podobné, ako ten dnešný. Užite si ich, choďte do prírody a využite lúče slnka. Prajem vám, aby ste dokázali z nich načerpať energiu a silu. Moderné slová "pozitívne myslenie" sa najlepšie stávajú skutočnosťou práve pri vnímaní jednoduchých zákonitostí, ktoré sa každoročne opakujú v prírode. Niet lepšieho lieku na porúchanú psychiku. A kto môže v 21. storočí povedať, že  ju takú nemá?  

Nezabudnite, čakám na vás aj zajtra! Preto opäť kliknite na môj blog! Ďakujem vám!
Daniela


8 komentárov:

  1. Ha ha ha; I thought, it was finished yesterday :))

    She is gorgeous anyway and images with spider nets are so interesting!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hahaha, that was a surprise!
      I'm scared of spiders, cobwebs but I like:-))

      Odstrániť
  2. Fabulous witch!!! .... Not so nice spider webs :( Spiders are not my friends!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Очень красивые вышивки!!! Прекрасное украшение хэллоуина!
    И очень понравились интересные фотографии!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Я благодарю вас за любезное комментарий!
      Многое из этого для меня значит!

      Odstrániť
  4. Two beautiful witches that you have finished.
    I love the sutumn pictures and you are right - the cobwebs in the early morning are looking great.

    OdpovedaťOdstrániť