utorok 23. septembra 2014

Pred kvetinárstvom

V prvý jesenný deň mám moju strigu hotovú:






Pred vchodom do malého kvetinárstva je čo pozerať. Majú tam vystavených pár krásnych vecičiek a niet hádam ženy, ktorá by sa nepristavila a "nepopásla" si oči. Ja si tam vždy postojím aj dlhšie. Pookrejem pritom na duši. Tentoraz som mala so sebou foťák a tak sa na to môžete pozrieť aj vy:





Do takéhoto obchodíka sa vchádza s radosťou. Z neho vyjsť je to horšie hlavne vtedy, ak si nič odtiaľ nenesiete. Odolať kúpiť zas niečo, čo nepotrebujete, ale teší vás, je ťažké :-))

Som rada, že ste venovali kúsok svojho voľného času môjmu blogu. Urobte si ho zas a kliknite opäť!
Daniela

5 komentárov:

  1. I love your little witch , Daniela !!!!!! She is so sweet !!!!!!!
    Very beautiful flowers !!!!
    Niki

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ooo she looks gorgeous ♥
    Congrats on such a great and lovely finish Daniela ☺ I liked her very much!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Your Strega Nonna is looking fabulous - just ready for Halloween.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I love love love your little witch!!! She is just perfect ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Niki, Nurdan, Kaye, Mia, thank you for all the lovely comments!
    I am very pleased with your interest in my young witches:-)
    Nurdan gave it also to pinterest. I was very pleasantly surprised:-)

    OdpovedaťOdstrániť