sobota 13. septembra 2014

Záhradky vo Westparku - pokračovanie

Dnes sa moc nechválim. Vyšila som toho málo. No čo, leňoším si. Aspoň mi dlhšie potrvá leto :-)) Von opäť prší, na človeka idú driemoty. Pohľad na moju výšivku (aspoň u mňa) vyvoláva spomienky na teplé leto, na slniečko a prechádzky prírodou s Maxíkom.



Spomienkou na leto sú aj moje fotky záhradiek vo Westparku. Bolo mi tam veľmi príjemne. Miškovi som povedala, že k jeho blízkemu bytu by sa taká záhradka hodila. Súhlasil, ale nevie si predstaviť, že by sa vedel o ňu postarať. Veľa pracuje, venuje sa Maxíkovi a svojmu koníčku - vrtuľníkom. 



























Zohriali ste sa pohľadom na tú krásu? Ja veru áno!

Aj dnes vám ďakujem za návštevu! Teším sa naše nové stretnutie :-))
Daniela

4 komentáre:

  1. Hello Daniela

    What beautiful gardens, the flowers are gorgeous!
    Your stitching is looking great, you are so near to finishing (:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear Annie,
      I also love flowers, but they do not grow:-)
      The end is approaching, it saddens me, well I embroiders:-(
      The husband will have a nice summer picture :)

      Odstrániť
  2. Your have made a quite progress! Well done Daniela!
    Gardens and flowers are amazing!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, Nurdan! I appreciate your opinion!
      The flowers are always beautiful, all!

      Odstrániť