pondelok 15. septembra 2014

Zber byliniek po tretí raz

Ťažko sa mi bude lúčiť s letom. Mám rada leto z viacerých dôvodov. Nejdem ich tu a teraz rozoberať. Len konštatujem, že je po lete. I keď dnes svietilo slniečko a bolo na dnešný dátum relatívne teplo, už to nie je ono. Takisto sa mi bude ťažko lúčiť s mojou výšivkou. To akoby som dala už letu ozajstné dovidenia. A veru zajtra bude koniec mojej letnej téme. Vyšívam to podľa bloger - priateľky Jacguie. Má viac motívov na vyšívanie, ktoré sa mi moc páčia.



Už minule som spomenula, že budem tretí raz strihať bylinky - šalviu a mätu. Dnes mi počasie prialo a ostrihala som ich. Sušia sa a v zime z nich bude výborný čaj. Šalvia bude hlavne pre našu dcéru Danku. Má často zapálené hrdlo. Šalviový čaj s medom jej pomáha.






Tu vidíte nový medomet, môj manžel si ho kúpil minulý týždeň
Suším aj fazuľu, ktorú sme kúpili na trhu v Novom Targu. Vraj je už suchá, ale neverím tomu a nechcem, aby oplesnela!

Potešila ma vaša dnešná návšteva! Príďte opäť!
Daniela

6 komentárov:

  1. Hello Daniela

    You're almost finished and it looks so lovely!
    I love herbs too (:
    Have a good week!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes, I like it, it will be a beautiful picture. I do not know how I'll frame.

      Odstrániť
  2. How speedy stitcher you are! Woman with turbonized needle!
    It's about to complete and looking so lovely!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Turbo needle sews and I sleep:-))
      This would be! Only in a fairy tale:-))

      Odstrániť
  3. Your project has progressed so much, you really are a speedy stitcher!!

    OdpovedaťOdstrániť