sobota 25. októbra 2014

Blondínky nakupujú IT

Už mi lieta hlavou kopa nových motívov, ktoré by som chcela o pár dní začať. Most bude totiž zajtra dokončený:





Dnes, ako skoro v každú sobotu, som bola v Istebnom pri švagrovi Michalovi a jeho dcére Lenke. Rozdiel bol iba v tom, že boli so mnou moje dve deti - Danka a Jurko. 

Cestou naspäť sme boli zaviesť Jurka na plaváreň a my, tri blondínky, sme boli nakupovať. Ale nie ako vždy, kopu potravín. Aby sme náhodou neschudli :-) 

Dnes sme boli kúpiť pre Lenku nový notebook! Ja a Lenka by sme to mali jednoduché - u nás rozhoduje vzhľad, farba a cena. Iným parametrom rozumieme veľmi málo. Našťastie, Danka má v tom jasno. Vybrala tri vhodné pre ňu. My sme vybrali biely. Najkrajší :-)







  Včerajší deň bol studený, upršaný a veterný. Dnešné poobedie, po rozpustení nízkej oblačnosti, sa ukázalo slniečko a s ním nádherné výhľady na Malú Fatru:

vpravo je Stoh, vľavo je Chleb


Pri zakvitnutom vianočnom kaktuse, ktorý som odfotila pred týždňom na chodbe v paneláku, kde býva Lenka, pribudli muškáty. Postúpili tam z balkóna na zimný odpočinok:



A ja mám v kuchyni posledné kvietky jednoročnej georgíny: 


Vďaka za návštevu a zastavte sa znova!
Daniela

4 komentáre:

  1. You are so close to the end of this work Daniela! Mountains and landscape are amazing ♥

    You are so lucky to live such a place!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes, our country is beautiful, I love it.
      I think that every country is beautiful and engaging!

      Odstrániť
  2. Your stitching is looking so lovely! Love the pictures of the mountain and the dahlias are so pretty!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you! Our mountains are really beautiful in every season:-)

      Odstrániť