štvrtok 9. októbra 2014

Cesta ku šťastiu

Cesta ku šťastiu

Osloboď svoje srdce od nenávisti a starostí.
Ži jednoducho, očakávaj málo,
daj, čo môžeš, 
buď ako slnko.
Zabudni na seba a mysli na druhých.

Tak toto je (môj = neodborný) preklad textu v mojej nádhernej výšivke. Nádherná je hlavne vďaka týmto slovám. A keby sme sa všetci nimi riadili aj v bežnom živote, zaručujem, že by sa nám žilo oveľa lepšie. 






Dnešný deň bol veľmi krásny. Nielen preto, že sme si s manželom zopakovali ten včerajší - tlačenie kapusty. Veru áno! Hneď ráno išiel manžel na nákup kapusty. To ma milo prekvapil. Sľuboval mi síce včera zahnať môj strach z toho, že kyslá kapusta nám na celú zimu nevydrží. Ale, že to bude hneď dnes, to som ani nedúfala. 









A už som spokojná, mám kapusty na celú zimu :-)


Krásny deň bol aj z hľadiska meteorológie. Vraj bolo dnes najteplejšie na Orave! Orava sa často spomína v teplotných rekordoch, ale v zime. Tu je vždy ten najväčší mráz, najviac napadnutého snehu! A pozrime sa, dnes sme zažili rekord opačný! Vraj za to môže jav fén. Pamätám si, ako nám tento jav vysvetľoval pán profesor na geografii. A veruže to je už takých 42 rokov.  

Dnes večer idem vyberať novú výšivku :-) Stále nemám ani tušenie, čo to bude! Rozhodnutie padne tak, ako vždy - na poslednú chvíľu. Teda vám nič neprezradím!

Ďakujem mojim čitateľom za dnešné kliknutie na môj blog! Urobte tak aj zajtra!
Daniela

8 komentárov:

  1. So great, this finish. You stitched it very fast. Now I'm looking forward to seeing your new project.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Výšivka je nádherná! Jsem zvědavá, jakou novou si vybereš, já to vybírání a načínání nové výšivky mám vždy moc ráda :-)
    Teplo je všude až moc, dokonce prý rozkvétají ovocné stromy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veruže aj ja mám rada to krásne rozhodovanie a nové začiatky :-)
      Mne by vyhovovalo, keby teplo bolo až do Vianoc, potom by mohla prísť krásna zasnežená zima, ale len tak do polovice januára, a zas teplúčko :-)
      Prajem ti pekný víkend!

      Odstrániť
  3. A fast and pretty finish. Looking forward to seeing your new start :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Decision-making and choice are so beautiful:-)
      But they are also difficult for me:-)
      Today I have to do:-))

      Odstrániť