sobota 18. októbra 2014

Chryzantémy

A zas som na začiatku! Tentoraz som dlho nemusela premýšľať. Mala som už pripravené, čo nové začnem vyšívať. Tak sa pozrite a skúste hádať, čo to bude:



Dnešné poobedie som strávila tak, ako väčšinu sobôt. Bola som v Istebnom pri švagrovi Michalovi. Lenka mala už vypraté prádlo a uvarený obed. Trocha sme si v trojici "pokecali". Pri odchode som si u susedov odfotila štyri druhy chryzantém. Poviem vám, v skutočnosti sú ešte krajšie ako na fotkách. 










S Lenkou sme absolvovali pochod nákupným strediskom a kávu u nej doma. Na schodisku v paneláku im rozkvitol vianočný kaktus. Je plný kvetu a vidno, že ich ešte bude veľa:



Ak ste zvedaví na pokračovanie nového obrázka, musíte si kliknúť na môj blog aj zajtra! Mne už nezostáva nič, len vám sa poďakovať za to dnešné kliknutie!
Daniela

8 komentárov:

  1. Lovely flowers and is it going to be a cottage int the woods?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čarovný chryzantémy, milujú. A tak Vianočný kaktus kvitne hojne a tak skoro, zvyčajne kvitne v decembri, vravíme Decembrist.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Я также хотела бы знать, почему кактус цветет рождественские в октябре:-)

      Odstrániť
  3. Such an early Christmas cactus! Mine has no buds forming yet, it is very slow!

    OdpovedaťOdstrániť