utorok 14. októbra 2014

Dožinky na Turci

Dnes opäť vítam novú následníčku. Je ňou mimoriadne zručná Carol. V komentári na včerajší príspevok mi napísala, že aj ona vyšívala obrázok, na ktorom pracujem práve teraz. Ja ho vyšívam podľa nej. Sledujem totiž jej blog už dávno. Kliknite na jej meno, nebudete sklamaní!

Carol, veľmi ste ma potešili, že ste sa stali mojou následníčkou! Je to pre mňa veľká pocta! Vítam vás na mojom blogu a dúfam, že sa vám príspevky z môjho jednoduchého života budú páčiť!

Na mojom obrázku je už aj kohút:


Na sobotnej prechádzke Martinom sme natrafili na akciu, konajúcu sa pri evanjelickom kostole a gymnáziu. Neviem, či usporiadateľom bola cirkev, alebo mesto. Hneď na začiatku sme si prečítali, že ide o dožinky. Keby to nebolo napísané, neprišla by som na to. Mne to skôr pripadalo ako malá prezentácia ľudových remesiel. Ale uznávam, bolo tam príjemne a bolo aj čo-to pozrieť. Tak sa pozrite, čomu na Turci hovoria dožinky:














toto všetko je vyrobené z papierových letákov :-)
vyrába ich sympatická pani učiteľka, ktorá si takto privyrába
príprava jablkovej šťavy
tu sa strúhané jabĺčka budú lisovať
Ďakujem vám, že ste si urobili chvíľku na môj blog! Urobte si ho aj zajtra!
Daniela



10 komentárov:

  1. Lovely pattern , Daniela !!!!! I love your photos !!!!!!!
    Niki

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I've been following your new project since you started it. IT is looking very lovely.
    Great pictures from the fair.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Your cross stitch is coming along nicely.
    Looks like you had a great time at the harvest festival :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Slnečnice sú veľmi krásne a veselé kohút.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Марина, я вернулся - на летнее время:-)

      Odstrániť
  5. Thank you for your warm welcome to your blog, Daniela--I really love seeing your stitching and your lovely photos of life in your country! The fair looks like such fun!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes, the harvest festival were beautiful, wonderful autumn weather and great people:-)

      Odstrániť