piatok 3. októbra 2014

Jahody v októbri

Moje bloger - priateľky sú milovníčky vyšívania. Denne ich sledujem a zdá sa mi, že mi ich radosť z vyšívania dodáva energiu. Podobne to je aj s priateľkami z pinterestu. Neprejde deň, aby som si aj ja nepripla niečo nové do svojich albumov. Sú to takmer všetko motívy na vyšívanie. Jeden krajší ako druhý. Z nich si potom vyberám nové začiatky. Na splnenie mojich plánov by som potrebovala veľa životov, mám však len ten svoj :-)  Neuskutočním teda ani zlomok tej nádhery :-))

Na súčasnom projekte som opäť kúštik postúpila:




Predstavte si, že aj v októbri má moja suseda Zdenka v svojej záhrade rozkvitnuté a dozrievajúce jahody! Je to vraj celoročne rodiaca odroda. Zatiaľ neboli ranné mrazy a tak sa im stále darí:



Ak bude globálne otepľovanie pokračovať, bude rozprávka o dvanástich mesiačikoch pre deti nezrozumiteľná. Aj na Orave si budú môcť na Vianoce v záhradke odtrhnúť červené jahody :-)

Dnes mám toho málo, prebehnete príspevok raz - dva. Príďte sa pozrieť aj zajtra, čakám vás!
Daniela

6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. I think the result will be really nice:-)
      It will be a lot of work:-))

      Odstrániť
  2. Jahody v říjnu? :-) Také mě trápí, kolik mám vyšívacích plánů a vím, že nemohu stihnout. No aspoň si něco necháme do příštího života :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teší ma, že je viac takých "bláznov" do vyšívania :-)
      Neviem, ako to bude v ďalšom živote, ale asi sa to tam podelí podľa záujmov a stretneme sa tam:-))

      Odstrániť
  3. OMG!! Yes, strawberries in October!!! This is mad.... but so yummy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I'm also surprised of it:-)
      They are delicious, sweet as summer:-)

      Odstrániť