nedeľa 19. októbra 2014

Návrat od sklenára (I.)

Obrázok s pohľadom na jesennú prírodu rastie. Zatiaľ je jasné, že to bude pestrofarebný les. Moja bloger - priateľka Kaye si myslí, že tam bude chata. Ale nie! Takže môžete hádať ďalej :-)





V piatok som bola u sklenára po moje poklady - zarámované obrázky. Mladé strigy - čarodejnice som nechala v škole na halloween výzdobu. 

Rozhodla som sa, že vám každý deň ukážem jeden obraz. Dnes to bude kníhkupectvo:

Otvorená kniha je ako okno do sveta






Budem rada, ak mi dáte vedieť, či sa aj vám páči tento motív. Buď prostredníctvom komentára, alebo G+.

Zajtra sa rozuzlí môj nový obrázok a predstavím vám ďalší zarámovaný. Tak sa príďte na to pozrieť! Za dnešný záujem o môj blog vám ďakujem!
Daniela

4 komentáre:

  1. I know this new pattern Daniela and love its colours:)) "Autumn in Vermont" - by By The Bay Needleart
    The framed sampler looks so lovely too♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lovely library finish! I have this chart, but still haven't started it. I need to stitch it one of these days since I'm a librarian :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Carol, if you're a librarian, you should start this chart very quickly:-))

      Odstrániť