sobota 4. októbra 2014

Opäť poštová zásielka

Takže si ja píšem ihlou do bielej panamy :-)  Je mi pritom fajn, teší ma každé nové písmenko:




Tento týždeň sme dostali opäť poštovú zásielku. Neboli to kefírové hubky, ani živé včely. Tentoraz sme dostali balíček s dvoma rovnakými knihami. Lepšie povedané, dostal ich môj manžel. Prišli z Olomouca, z nakladateľstva Fabula. Vydali knihu o alternatívnych spôsoboch chovu včiel. Príspevky v knihe pochádzajú od autorov z celého sveta. No a hrdá som na to, že jedným z autorov je aj môj manžel, náruživý to včelár! 






strana 170 
strana 220








Ak vás zaujímajú skúsenosti s chovom včiel prírodným, ekologickým spôsobom, kliknite si na blog môjho manžela TU. Blog píše už od roku 2009. Pre záujemcov o včelárenie usporadúva aj stretnutia v našej obci. Vždy ma prekvapuje, koľko sa tu zíde mladých i starších včelárov, zvedavých na jeho rozprávanie o chove včiel. 

Chodieva aj na stretnutia do Česka. Práve zajtra zavčas rána (o 3:00 h.) odchádza na stretnutie do Brna. No, neboli by ste hrdé na takého šikovného manžela - včelára? 

Ďakujem vám, že aj počas víkendu ste si našli chvíľku pre môj blog! 
Daniela

4 komentáre:

  1. Congrats on your husband's book Daniela! You must be very proud of it!
    I'd love to understand the language and read it! The book should be related with alternative therapy or organic nourishment!

    Your stitchery is growing nicely!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, Nurdan !!!!
      The book is a natural beekeeping. Written in the Czech language:-)

      Odstrániť