štvrtok 2. októbra 2014

Ozdobná paprika

Moja práca napreduje pomaly, ale isto:




Susedka Zdenka má v záhradke papriky, aké som ešte nevidela. Majú tvar zvončekov. Vraj ozdobná paprika! Možno taká novinka, ako boli kedysi malé ozdobné tekvičky. Tie som ukázala včera. 

Nedalo mi, a spýtala som sa, či sú papriky aj jedlé. Zdenka to nevie a ešte ich ani nevyskúšala. Možnože aj zo strachu pred nevoľnosťou, ktorá by mohla nasledovať po zjedení. Aj ja by som váhala!

Takže dnes pár fotočiek novej ozdoby v záhradke mojej susedky Zdenky:





Dúfam, že víkend nám donesie lepšie počasie. To by som zas získala pár foto s jesennou atmosférou. 

Ďakujem za záujem o môj blog! Dúfam, že sa tu opäť zastavíte!
Daniela

4 komentáre:

  1. Fabulous progress on your stitching.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak taku papriku tiez vidim prvy krat, ale je zaujimava, dokonca mi ju ani velky google "nevygooglil" :)

    OdpovedaťOdstrániť