piatok 17. októbra 2014

Zo starého nové

Dnes som splnila sľub a dala som sa do šitia. Dlhé roky nešijem, čím strácam na zručnosti. A k tomu sa mi ešte aj nedarilo! Možno aj šijací stroj by po rokoch bolo treba "premastiť" a možno aj kvalitnejšie nitky kúpiť. Stále mi ju trhalo a navliekanie do ihly mi drása nervy. Šitie mi trvalo oveľa dlhšie, ako som predpokladala. Hlavné je, že to mám za sebou. Vypracovanie nie je profesionálne, ale to na účelnosti neuberie:-)

Na šitie som využila flanel zo starej košele. Látka bola zachovalá, pretože košeľa sa málo nosila pre jej krátke rukávy. Zbytočne zavadzala v skrini. Na podšívku som použila látku, ktorú som kúpila ešte pred nežnou revolúciou v podnikovej predajni Bavlnárskych závodov v Ružomberku. Boli to vtedy nákupy za pár korún.  Do vnútra som prišila vrecko z košele. Hodí sa na kľúče, či peňaženku. 

Šijací stroj mám rozložený ešte od leta v mojej super komore. Lepšie povedané, v časti komory, ktorú voláme včeláreň. Môžem tam strihať a šiť bez strachu, že narobím neporiadok. Rýchlo sa to uprace. Sú tam len staré domáce koberce po mojej svokre. Tie sa ľahko vyprášia a dlážka umyje. Upratovanie mi zostalo na zajtra :-)

A, že čo som to ušila? Nákupnú tašku:














A opäť som na začiatku. Čo si vyberiem tentokrát? Ak ste na to zvedaví, kliknite si na môj blog zajtra! Za to dnešné kliknutie vám ďakujem!
Daniela

12 komentárov:

  1. I love your handbag Daniela !!!!! It is very very very beautiful !!!!!!!!!
    Niki

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Well done dear! Your bag is looking just gorgeous!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Your bag is looking pretty!! Congrats on the great finish !!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Niki, Nurdan, Preeti!
    Thank you for the compliment my bags !!!
    I think I will use it:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Daniela, dobrý vrece sa ukázalo. Výšivka je veľmi krásna.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. You have made a lovely bag finish Daniela, well done!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. What a cute bag--great idea, Daniela!! I use my son's old flannel shirts for a lot of my finishes, too :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I like your finished bag!! I think it would be good for shopping. :D

    OdpovedaťOdstrániť