nedeľa 30. novembra 2014

Celodenný mráz, ale bez snehu

Potešilo ma, že mi pribudla nová následníčka - Priscila z Brazílie. Hneď včera večer som chcela navštíviť jej blog, ale nepodarilo sa mi tam dostať. Stále mi vyskakovalo, že táto webová stránka nie je k dispozícii. Ráno som to skúsila opäť a mala som šťastie. Išla som cez google plus rovno z emailu od Priscily. Nerozumiem, ale cez jej odkaz to nejde.

Rozmýšľam, rozmýšľam a mám to! V adrese odkazu na blog chýba jedna bodka! Pred blogspot. Och, aká som so sebou spokojná :-)

Priscila, vítam vás na mojom blogu! Som rada, že sme sa našli :-)

Teraz si pozrite môj prírastok:



A vidím až na foto, že musím opraviť okienka, akési sú krivé :-)

Dnešná nedeľa je prvá adventná. Smutné je, že pre honbu za tržbami sú nám Vianoce podsúvané už od septembra. Ja sa zlákať nedám a začínam myslieť na ne od dnešného dňa. Bohužiaľ, ani na Orave to v prírode nevyzerá na poriadnu zimu. Konečne bol aspoň celodenný mráz, keď už niet snehu. 

Vyšla som si do blízkeho lesa. A nie len na prechádzku, ale aj nazbierať si pár šišiek (šušiek?). 

v °C
zamŕzajúca mláka
aj huby zamrzli



tmavý hustý les


tu by mal byť Choč, ale nevidno ho 

A ešte moja vianočná výzdoba:

do bielej misky mi nevyšli vetvičky, do lesa pôjdem aj zajtra :-)





Ďakujem vám za váš čas a nájdite si ho aj zajtra!
Daniela

8 komentárov:

  1. Ooo, it is quite cold over there! Take care of yourself!
    Your pot decoration looks so pretty ♥ I also love lace curtain really! It is indeed lovely ♥

    P.S : I'd like to thank you for your previous reply of my comment :)) Thanks God, you are not mad at me :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nurdan, thank you, I take care of myself in the winter:-)
      I am happy to have your blogger friend, I appreciate it !!!

      Odstrániť
  2. Great stitching and I always love to see pictures of your village.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, I am grateful for your interest in my life. Also interested in me yours !!!

      Odstrániť
  3. Good progress on your stitching !! I would be scared walking in the dark dense forest all alone. Are there wild animals too?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A small forest in the village, close, go there without fear, if it does not wild animals.
      But far from the village are:-)

      Odstrániť
  4. I would love to be in that forest, hiding! I grew up around surrounded by forest so it makes me feel comfortable. :D Plus you got lovely decorations for your Christmas display~

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Although I live near the forest and forest I have a lot.
      Christmas display I have a simple and rustic:-)

      Odstrániť