piatok 14. novembra 2014

Liečba prírodou

Tak teda, včera som išla skôr spať a ráno sa mi svet krútil opäť! Nepomohlo to. Budem sa musieť psychicky pripraviť na návštevu lekára. Bude to ťažké :-(

Včera som predsa len trocha vyšila:





Dnes som si naordinovala svoju liečebnú kúru. Dlho sa držala veľká hmla. Až poobede sa ukázalo slniečko. Stále je teplé počasie. To ma doslova vylákalo von. Prešla som sa poza dedinu. Nešla som hore do kopcov, ako chodievam inokedy. Dve hodiny bez ľudí, medzi pasúcimi sa domácimi zvieratkami a ešte stále zelenajúcimi sa lúkami, mi urobili veľmi dobre. Domov som prišla nabitá energiou. Neviem, či si to len namýšľam, ale zdá sa mi, že aj tlak sa mi upravil :-)






môj dlhý tieň dokazuje, ako je slnko už nízko



šafran jarný, rozkvitnutý v novembri
strašiak do maku je pripravený na zimu :-)

pri kostole je náš dom




aj nechtík lekársky ešte kvitne

Vďaka za návštevu a zastavte sa znova!
Daniela 


15 komentárov:

  1. I love your sampler , Daniela !!!! Your photos are excellent (as usual )!!!!!!!
    hugs
    Niki

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Only one row is remained - go Daniela go :D ♥

    How are you today? Are you feeling better than yesterday?
    Thanks for sharing your daily life photos with us :) Your landscape is lovely! I am waiting to see winter pictures! They must be gorgeous :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nurdan, thank you for asking, today I feel much better:-)
      I am glad that you like our little country!

      Odstrániť
  3. Your sampler is looking great!l nice pictures!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Beautiful stitching and lovely photos x

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Such lovely photos of your countryside, Daniela, and your stitching is lovely. I do hope you are feeling better soon :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Carol, thank you for your concern about my health, now I feel better already:-)
      I'm glad you like my embroidery:-)

      Odstrániť
  6. Milá Danielko, krásnou procházku jsi měla. Moc pěkné fotečky. Držím palce ať je líp :-) Hodně zdravíčka ♥ Hana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. You live in such a beautiful place! Even your drains are pretty lol! They look like hobbit holes. :D

    What are the triangles made of sticks??

    Your sampler is very close to finished despite having a little blip! Go go go :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. The triangle of sticks in the summer dry grass hay for cattle:-)
    Well I laughed - Drainage holes for Hobbits :-))
    Thank you for the nice comment!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oooh, I see, thanks! Here, grass is left to dry in rows and baled into squares or giant round marshmallows. :D

      Odstrániť