nedeľa 23. novembra 2014

Nová šálka s konvičkou

Bordúru mám hotovú, pretože štvrtá strana nebude. Už len všetko vyplniť. Teším sa na to, i keď to nebude ľahké. Vyšívam totiž iba podľa stiahnutého obrázka do môjho iPadu. Počítanie krížikov a hľadanie správny odtieň je náročné. Tak držte prsty :-)




Chcem sa pochváliť novou šálkou na čaj. Patrí k nej aj konvička, ktorá je veľkosťou akurát na jednu šálku čaju. Motív na šálke je romantický, levanduľový. Túto krásu som dostala od mojich mladých kolegýň: Martinky, Gabiky, Marcelky a Natálky. Veľmi ma dievčatá prekvapili! Dohodli sme sa totiž, že pri rôznych životných jubileách si nebudeme navzájom kupovať darčeky. Porušili dohodu a ja sa mám čím pochváliť :-)








o čaji, ktorý som si dnes pripravila, napíšem zajtra :-)

Ešte pár záberov z dnešného dňa. Na Choči sa to belie. Nenapadol sneh, ale zamrzla asi hmla, či nízka oblačnosť:

s poslednými lúčmi slniečka
o 10 minút, po západe slniečka
zapadajúce slniečko

Vďaka za návštevu a zastavte sa znova!
Daniela 

6 komentárov:

  1. looking forward to seeing what you will be stitching this time...

    love lavender... your tea cup and tea pot is perfect :)

    smiles :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Seems snowy winter is so close to you :)) Looking forward to seeing the next progress of your stitching!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hi Daniela

    Loving progress on your stitching and I love your cup and teapot!
    Stunning photos too x

    OdpovedaťOdstrániť