štvrtok 27. novembra 2014

Ružové ráno

Aj včera som si to s ihlou a bavlnkami skvele užívala:




Dnes ráno, o 7:00 h, sa mi naskytol krásny pohľad na prebúdzajúcu sa oblohu. Najskôr som si urobila foto Choča z nášho dvora, sadla som do auta a išla do školy. Nad dedinou som musela zastaviť, neodolala som. A teraz to môžem ukázať aj vám:







A toto sú pohľady z toho istého miesta poobede, asi o 15:00 h.





Posledný obrázok je pohľad na našu dedinu. Je to z opačnej strany, ako som fotila minule. Pri kostole je náš dom. Včera som čítala na blogu Annette (Švajčiarsko) o jej živote na dedine. Porovnávala ho so životom stráveným pred tým, zrejme v meste. Jej vyznanie mi je blízke, mám rovnaký pohľad, ako ona.
Chcela som dať link na jej blog, ale nedá sa mi. Dnes som si brala laptop do školy a zabudla som si ho tam. Tento príspevok píšem v aplikácii Bloger v iPade a ako hľadám, tak hľadám, ale ponuka na túto službu tu nie je, či nevidím dobre? -:))  Tak to teda urobím až zajtra -:))

Ďakujem vám za váš čas a nájdite si ho aj zajtra!
Daniela

10 komentárov:

  1. Winter's arrived in your town already ♥
    Letters of this stitching look fantastic (Victorian type) Looking forward to seeing its next progress!
    Hugs

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Your town is so pretty! Even your bus stop is pretty lol! Soon everything will be covered with snow? :D It must be wonderful to live in a church.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Next to the church is an experience on Sunday in the summer - the open door and hear everything to us:-)

      Odstrániť
  3. I love your new Christmas start and your village is so pretty!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Your place is very beautiful and serene:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preeti, I would like to see your home:-)
      India is an amazing and diverse than you?

      Odstrániť
  5. Nádherné fotky oblohy i dědiny.
    Výšivka je na moc pěkné látce!

    OdpovedaťOdstrániť