streda 21. januára 2015

Vyhodnotenie cibuľových ponožiek

Dnes sa ozvem atypicky. Môj príspevok nebude obsahovať vyšívanie. Včera som myslela, že môj sampler dokončím. Nestalo sa tak. Nohy v cibuli boli akési čudné a išla som radšej spať. Najskôr som dala z nôh papuče, veď aj spánok v cibuľových ponožkách nie je normál. Po chvíli som si papuče obula opäť. Zdalo sa mi, že mi ponožky padajú. Nechcela som zobudiť v posteli plnej cibule :-)))

A čo bolo ráno? Cibuľa v ponožkách a nohy mokré. Cibuľová šťava mala telesnú teplotu, pri ktorej sa z nej uvoľnili všetky zdraviu prospešné látky. Predstavte si, predobedom mi začalo z nosa tiecť! Hlieny sa pohli! 

Prekvapením pre mňa bolo aj to, že ráno som očakávala príšerný smrad, ale nebol! Cibuľu síce bolo cítiť, ale slabo. Recept sa mi teda osvedčil  a každému odporúčam :-)

V škole mi teda začalo tiecť z nosa, ale k tomu sa pridružila aj hnačka, kašeľ a preberala ma chvíľková zimnica. Včera bol v škole malý Samko, syn kolegyne Majky. Z jeho školy telefonovali, že vracia a hnačkuje. Bola po neho. V zborovni som sa s ním rozprávala, pohladkala som ho a povzbudila, že choroba prejde. Zrejme nejaký vírus pritom preskočil aj na mňa :-(

Liečim sa kvapkami tlmiacimi kašeľ, zázvorom a cibuľou :-)
Nakrájanú cibuľu som zmiešala s medom a dala som si dve lyžičky. Hnusné!!! Natiahlo ma a cibuľa išla von! Môj žalúdok to nevydržal! A to sa vždy chválim, že zvládne aj klince :-)

Nemám zvýšenú teplotu a myslím si, že po 10. hodinách liečby,  plná čaju s medom a citrónom, sa cítim lepšie. Možno večer splním môj vyšívací plán :-)

Ale aby to nebolo bez obrázkov, mám foto kaktusu s púčikmi kvietkov. Kúpila som si ho vlani vo februári. Píšem o ňom TU.


vidno, že za rok podrástol, len škoda, že rastie moc krivo :-(
svoje miesto si našiel na okne v kúpeľni

Ďakujem vám za váš čas a nájdite si ho aj zajtra!
Daniela 

14 komentárov:

  1. Ty máš poriadne receptúry! Tak len sa poriadne vylieč. Skoré uzdravenie prajem. Pá.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Daniela, už som netrpezlivo očakávala tvoj dnešný príspevok o tom, ako to dopadlo s cibuľou. Teším sa na fotky kaktusa, až rozkvitne. Prajem skoré uzdravenie! v.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za prianie! Nebývam chorá, ale teraz ma to zobralo :-(
      Vierka, nech si zdravá!
      Pááá

      Odstrániť
  3. Get well soon Daniela!

    Instead of showing a stitching result, showing cactus is so very cool idea which I love :D

    Besides, they look more healthier, if they compare with you :D

    Your advice about the onion treatment, I certainly will take into consideration!

    Hugs

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My dear friend, thank you for the wishes of health!
      I hope that it will soon heal, let me give embroider:-)
      Pááá

      Odstrániť
  4. Jejda --- také tě nemoc dohnala? Tak at je brzy lépe ♥ a zajímavý způsob léčení - slyším prvně a hlavně že to zabírá :o) a ten kaktus je nádherný :o) měj se Danielko krásně a brzy se uzdrav ♥ Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martinka, ďakujem za prianie skorého vyliečenia! Myslela som si, že za dva dni som fit, ale nie je to tak :-(
      No čo, bojujem s vírusom ďalej :-)
      Pááá

      Odstrániť
  5. Might consider this, all family stuck at home with sickness and diarrhoea :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. While I am alone in that sick husband had not caught it, fortunately!
      Páá

      Odstrániť
  6. Oh, this sounds really bad. But I hope that you will soon have gone through it and will be on the mend again. When I was still at school I brought home every little virus going aroung during the first years of teaching. Then after ten years or so it got better. And during my last ten years at school I was kind of immune against most of them, it seems.
    I love that cactus with the little buds of flowers.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear Brigitte, I resist diseases. I am already old when I was sick:-)
      I hope that the disease is on the decline:-)
      Páá

      Odstrániť
  7. Kvetoucí kaktus! To je nádhera! To se mi nikdy nepovedlo...
    Cibulové ponožky? Neznám, ale jak vidím, efekt zaručen.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ivanka, kaktus som kúpila vlani už s pukmi a odvtedy kvitne už tretíkrát. Pritom mu nevenujem žiadnu pozornosť :-)
      A k tým ponožkám - malo by sa to zrejme opakovať viackrát, ale je to zlá noc s papučami na nohách :-)

      Odstrániť