utorok 13. januára 2015

Len krátko

Dnešný príspevok bude krátky. Keď uvidíte tých pár fotografií, pochopíte prečo.
Všetkým mojim bloger priateľkám ďakujem za krásne komentáre. Ospravedlňujem sa, že dnes nebudem na ne odpovedať. Stalo sa to, čo sa mi nestáva - nemám čas!

Najskôr moja výšivka:




A ešte tento pohľad na našu kúpeľňu:





Kúrenie nie je ešte hotové, pokračujeme zajtra. Ideme aspoň trocha urobiť poriadok, nech sa nám dá aspoň umyť :-)))

Počas písania tohto príspevku som dostala e-mail od Nurdan. Opäť ma prekvapila, veľmi milo prekvapila!!!
Uvidíte zajtra!

Ďakujem vám za váš čas a nájdite si ho aj zajtra!
Daniela

5 komentárov:

  1. Daniela, I think I have probably asked you already but who is the designer of this piece? I love it!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielko krásně ti vyšíváníčko přibývá :o)
    A koukám že budete mít doma krásné teploučko:o)
    Měj se moc hezky.Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great stitching!
    Looking forward to your next post, sounds intriguing :)

    OdpovedaťOdstrániť