sobota 17. januára 2015

Včerajšie a dnešné ráno

Mám už manžela s Borom:



Včera ráno, presne o 7:00, som išla do školy. Ešte bolo šero a na oblohe ma upútal kosáčik mesiaca:



Dnes, o 7:20, to vyzeralo úplne inakšie:








Po pár minútach sa toto divadlo skončilo. Pred obedom svietilo slniečko a vôbec to nevyzeralo na január. Teplota bola aj počas noci nad 0°C. Takmer všetok sneh sa roztopil a predpoveď hovorí , že bude pršať. Milovníci zimných športov majú smolu. Ja veru nie! Som  s počasím spokojná, nemám problém s autom :-)

Ďakujem vám za váš čas a nájdite si ho aj zajtra!
Daniela 

7 komentárov:

  1. :)) Progress is great :))
    I love sky colors you pictured! I really like foggy mornings!

    Winter has to be winter Daniela :( but happy for you ( :

    Have a great Sunday ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Needlework I enjoy:-)))
      I watch the sky Council, it changes the flow of clouds ......
      Nice and happy new week!
      Pááá

      Odstrániť
  2. Yes, I hate driving in snow! I will stay home and enjoy snow.... if it ever snows. You have a beautiful sky. :D Love the little dog haha.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Enjoying the snow is nice:-))
      But I have to go to school, I'm Snow hampers:-(
      Our dog is our darling:-)
      Pááá

      Odstrániť
  3. Your stitching is so lovely! I like anything with bees!!! That is so fun!
    The pictures of your sky are beautiful!
    Have a nice weekend!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Frances, Thank you for the kind words!
      I wish you a happy new week !!!

      Odstrániť