pondelok, 2. februára 2015

Prechádzka zimnou krajinou

Už som vyšila aj seba. Nesiem košík s bylinkami. Na blonďavej hlave mám veľkú mašľu. Tak, ako som ju nosievala v detstve :-)





Dnes pred obedom dosť husto snežilo. Po obede sa vyjasnilo a ukázalo sa slniečko. Tomu som už neodolala. Po chorobe, ktorá však nie je ešte úplne "zažehnaná", som si dopriala asi 1,5 hodinovú prechádzku. A veruže mi dobre padla. 

























pri mojom návrate domov už vyšiel aj Mesiac




Ďakujem vám za váš čas a nájdite si ho aj zajtra!
Daniela 

17 komentárov:

  1. So much snow to drive in! I like to take walks through the snow too. The "sound of snow" is peaceful. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Beautiful you wrote - "the sound of snow is peaceful." It's so:-)))
      Pááá

      Odstrániť
  2. Your sampler is coming along nicely, Daniela! And what a beautiful walk you took!! Love the snow photographs.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, Carol! A walk through the snowy landscape soothes:-)))
      Pááá

      Odstrániť
  3. Ein sehr schöner Fortschritt und du bist fast fertig.
    Wunderschöne Schneelandschaft.

    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Your stitching is looking great!! That's a lot of snow :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Your stitchy piec e is coming along great.
    You seem to have as much snow as we do. I am so glad that I'm retired and needn't drive to school on slippery roads any longer.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, dear Brigitte!
      This morning on the way to school, I slipped on the car, and I got scared: - (((
      The landscape is beautiful!
      Pááá

      Odstrániť
  6. So much snow!! Beautiful pictures Daniela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, beautiful scenery is beautiful and the pictures !!!!
      Pááá

      Odstrániť
  7. Schnee - wie bei uns!
    Sehr schöne Winterfotos. Und wieder fleißig gestickt. Toll!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Liebe Marion, danke !!!
      Tun ein Winterfotos, vergleichen wir es !!!
      Pááá

      Odstrániť
  8. U vás to vypadá jako v pohádce! V Praze pořád žádná zima... resp. dneska zima je, ale sníh žádný...

    OdpovedaťOdstrániť