sobota 7. marca 2015

Motýliky

Dnes sa zas idem vrátiť k svojej starej výšivke. Sú to štyri motýle. Vyšívala som ich asi pred tridsiatimi rokmi. Vtedy to bolo moderné. Ono, vtedy neboli u nás veľké možnosti získania nejakých tých grafov na vyšívanie. Pár časopisov so svojou skromnou ponukou spôsobilo, že sme v celom Československu vyšívali všetky to isté :-)))

Dnes, vďaka internetu, mám taký široký výber, že si neviem ani vybrať. Toľko sa mi toho páči a toľko by som chcela ešte vyšiť! Proste, mám plné ruky práce.

Viem, to, čo dnes uvidíte, nie je žiadne veľdielo, ale stále visí pod policou s drobnosťami:




Dnešný deň bol aj na Orave krásny, slnečný, ale ešte studený. Cez obed som si spravila prestávku, zanechala som počítač a išla som po Lenku k jej otcovi. V Dolnom Kubíne som zastavila a odfotila som si krásne vrchy:

myslím, sprava doľava: Rozsutec, Stoh (priblížené)

Chleb (priblížené)
Kubínska Hoľa
 Kubínska Hoľa (priblížená)
Choč (priblížený) 
V záhrade môjho švagra Michala, kvitnú snežienky. Keby sme s Lenkou nešli ešte do obchodu, bola by som si kytičku zobrala aj domov. Musela som tomu odolať, veď by mi v aute zvädli.






u susedov som objavila tento kvietok, ale neviem, ako sa volá


Nech sa vám darí!

10 komentárov:

  1. Google translate gave your mountains interesting names... choc is chocolate? :)))

    You have been embroidering beautiful pieces for a while. My favorite is the butterfly on the far left. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear Rosey, Choc not chocolate, have a different pronunciation:-)))
      This is the magic of Google Translate:-)

      Odstrániť
  2. Dobré ráno,na vašem obrázku je hořec(Gentiana),ale nevím který druh,jsou si podobné.hodí se výborně na skalku,se střídavým úspěchem se ho pokoušíme na té naší rozmnožit.přeju hezké jarní dny,Helena.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aáááá, Helenka, som rada, že ste sa mi opäť ozvali :-)
      Aj som si myslela, že je to horec, ale sa mi zdalo, že ešte by nemal kvitnúť tak zavčasu na jar :-)
      Aj vám a celej rodine krásnu jar!!!

      Odstrániť
  3. Die blaue Blume ist ein Enzian - bei uns blüht er im Sommer auf den Bergwiesen. Aber da liegt jetzt noch Schnee.
    Deine Schmetterlinge sind sehr schön !!
    Einen wunderschönen Sonntag
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Liebe Marion, ich dachte, Enzian blüht im Sommer. Und es ist nur der Anfang des Frühlings:-)

      Odstrániť
  4. Dani nádhera :o) Motýlci jsou úžasní....
    No také bych už měla vyšplhat kopeček a porozhlédnout se na zahrádce jak to tam vypadá...
    Měj se moc hezky...
    Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martinka, ďakujem! Určite si aj ty pamätáš na vyšívanie motýlikov :-))))
      Dnes bolo nádherne, určite sa ti to v záhrade prebúdza.
      Ja nemám zasadené takmer nič, som antizáhradkár :-)

      Odstrániť