sobota 28. marca 2015

Nový začiatok

Začínam nový projekt! Vyberala som, vyberala, až som vybrala. Bude to sladké, krásne, milé a opäť darček. Zatiaľ mám pripravené bavlnky a bielu panamu:

Večer začínam :-)


Dnes som bola blahoželať Lenke k jej dvom sviatkom. K vlastnoručne vyrobeným darčekom som jej kúpila tulipány a kýblik na ne:

Tri jarné vankúše dostala nedávno, teraz tie dva menšie
zabudla som na tašku, ale na hornej foto je aj tá :-)

A z čoho mám radosť ja? Najviac sa teším z radosti obdarovanej! Je to krásny pocit, keď vidím, že moja práca sa páči :-)


Nech sa vám darí!
Daniela

15 komentárov:

  1. Such beautiful things you have made... You should be ever do proud :)
    Smiles :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Polštářky jsou nádherné a tulipány miluju.... Krása.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ameli, ďakujem!
      Kedysi sme hovorili, že tulipány sú kvety pre sprostých, nerozumiem tomu, veď sú také nádherné :-)

      Odstrániť
  3. Ľudia moji zlatí, keby ste vedeli ako ma moja Danuška potešila! Som šťastná, že mám takú tetu. Je to milý človiečik s dobrým srdiečkom. Mám ju veľmi rada.
    A veľmi pekne jej ďakujem za také krásne darčeky, ktoré boli vyrobené z lásky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. You have made so many things very quickly and I am always happy and inspired to see how diligently you finish them into something beautiful:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pretti my, thank you! I am glad that all my work like:-)))

      Odstrániť
  5. Danuško, nádherné !!! Tvůj blog sleduji delší dobu a Tvému tvoření se klaním.
    Dárečky pro Lenku jsou skvostné a jak čtu, měla z nich velkou radost. Já se ani nedivím, taková krása by potěšila každého.
    Měj se pěkně a přeji prima neděli. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vitaj Janka! Hneď som si pozrela tvoj blog a veľmi sa mi u teba páči. Som rada, že sme sa objavili :-)
      Ďakujem za pochvalu, cením si to!

      Odstrániť
  6. Tedy to musela být radost převeliká--NÁDHERA
    Už se těším co mńového máš v plánu...
    Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Nový projektík je trocha ťažší, zle sa mi do toho pozerá, mám to trocha rozmazané :-)
      No, tak to bude trvať dlhšie, nech!
      Pekný týždeň predsviatkový!

      Odstrániť
  7. Wunderschöne Kissen und so ein schöner Tulpenstrauß !!
    Die schönste Freude ist immer, wenn sich die Beschenkte freut.
    Liebe Grüße Marion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenka war glücklich, von denen ich auch sehr glücklich:-)

      Odstrániť
  8. Beautiful gifts!!
    Looking forward to your new start :)

    OdpovedaťOdstrániť