sobota 21. marca 2015

Prvá jarná

Pozrite sa na moju prácu:

ukončený v poradí tretíkrát marec, bude pre Julianu
hore - kde som prerušila vyšívanie, a dole nový pokrok

Dnes som mala prvú jarnú vychádzku do prírody. Deň bol krásny, slnečný, bol by hriech sedieť doma. Mám veľmi rada prírodu okolo našej dediny. Kým som nevyšívala, bola som von takmer každý deň, za každého počasia. V zime som sa aj 4 hodiny brodila snehom, v letných horúčavách som chodila v tieni lesa. Mala som celkom dobrú kondíciu, a myslím si, že sa to odrážalo aj na mojom zdraví. Pomaly dva roky sedím doma pri vyšívani. Veľmi ma to baví a teším sa z každého ukončeného diela. Ale moje zdravie?

Dávam si verejne záväzok: V týždni pôjdem minimálne dvakrát na dve - tri hodiny na prechádzku!  Aj na úkor môjho vyšívania! Šesťdesiatka na krku, treba viac dbať o seba, treba prehodnotiť priority :-)))

Z dnešnej prechádzky mám veľa krásnych záberov:

v záhrade u susedov
tiež v záhrade
na lúke




Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. Dani, presne tak. Treba sa hýbať!!! Ja mám strašne rada turistiku, na nákupy chodím na bicykli, do mesta pešo. Rada sa hýbem proste. Ale kríže ma tiež vedia z času na čas potrápiť.
    Krásne fotky. Nech sa ti darí plniť tvoj záväzok. Ahoj. Dana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Málokedy si dávam záväzky, ale keď si dám, viem ho dodržať :-)
      Chodiť na prechádzky by som mala dodržať, lebo ich milujem :-)
      Z tvojho blogu viem, že sa venuješ turistike, to ja len také vychádzky, nič veľa, žiadne stupáky.
      Tak drž prsty!
      Pekný nový týždeň!

      Odstrániť
  2. Love your stitching....it's coming along very nicely and will be finished in no time!
    Your spring walk photos are lovely.... As I cannot go out, stuck in my bed....it's lovely to see the outside turning into bloom....it's beautiful. Thank you for sharing this.
    Smiles :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jacquie, I was pleased that you like my photo! Again, I will take pictures and give the blog, let you see our nature in spring. I hope that your illness subsides and you'll be able to go out and you. A big fingers, whatever it is fast!

      Odstrániť
  3. Herrliche Frühlingsfotos!
    Es ist jedes Jahr wieder ein Wunder, zu sehen wie schnell alles nach dem Winter wieder blüht. Die Blumen für die Seele und der Spaziergang für den Körper - perfekt :))
    Einen wunderschönen Sonntag
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marion, du hast recht! Nach einem Winter in der sich rasch verändernden Natur der Schönheit.
      Der Weg ist gut für Körper und Seele, bekomme ich auch:-)))
      Schöne neue Woche!

      Odstrániť
  4. Great progress on those little stamps & sweet Spring pictures!! So colourful :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mii, thank you! I slowly at the end:-)
      It is hard to say goodbye I, stamps are so sweet:-)

      Odstrániť