štvrtok 9. apríla 2015

V reštaurácii

Dnes vítam novú následníčku Zdenku. A zas konštatujem, že jej blog má nádherný názov: Môj život v domčeku po babičke. Tak to bude určite krásne sledovanie, hneď sa idem k nej prihlásiť!
Zdenka, vítam ťa na mojom blogu!

A môj obrázok je v poslednej fáze vyšívania. Nemyslím, že je ťažké identifikovať, čo sa tam skrýva. Tak to skúste uhádnuť! Včera som tento obrázok videla na Pintereste, tak snáď si ho niekto všimol, prípadne aj pripol:



Dnes po vyučovaní sme si spravili v zborovni malé posedenie pri príležitosti Dňa učiteľov. Pred Veľkou nocou sme na to nemali moc času. No, musím povedať, že čas nemali moje mladšie kolegyne. Ja mám čas už stále :-)
V mojom prípade to je o inom. Nerada sa zúčastňujem takýchto akcií. Som nespoločenský typ.

Na obede sme boli v blízkej reštaurácii. Chodím okolo nej každý deň, ale nikdy som v nej nebola. A veruže som bola milo prekvapená. Je tam útulne, čisto, personál milý. Dokonca aj obed nám chutil, i keď plnená palacinka z tmavej múky na pohľad pripomínala našej Soni poskladanú špinavú handru. Ale aj tá bola vraj dobrá. 

polievka krémová šošovicovo - mrkvová so sézamom
slepačí vývar s rezancami
kuracie mäso, ryža, zelenina
plnená palacinka
syr camembert, zemiaky, šalát, brusnicový džem

Všimnite si, že všade je trocha naklíčeného munga. To si chcem už dávno urobiť aj doma a teraz viem, že to bude onedlho, len do obchodu musím ísť :-)

A mám ešte pár záberov interiéru:





Na každom stole majú takýto kvietok:


A tu sú niektoré moje kolegyne už po obede:



Potom sme išli do školy, kde sme mali pripravené niečo sladké ku káve. Tak nám to vyhovuje viac, lebo pri jednej káve vieme stráviť aj dve hodiny vo vzájomnej (dosť hlasnej) "dišpute" a aj smiať sa môžeme dosýta :-)

Mňa však " mrle žrali" a lákalo ma slniečko. Nevydržala som  a rozlúčila som sa. Doma som chvíľu strávila s manželom a išla som na prechádzku. Pred našim domom zastavilo neznáme auto. Pýtali sa na môjho manžela a vysvitlo, že to je jeho niekdajší známy s manželkou. A predstavte si, vraj sledujú naše blogy. Cestou do Ružomberka sa u nás zastavili na pár slov. Podelili sme sa, muži išli ku včelám a my, ženy, k môjmu vyšívaniu. Bola to príjemne strávená dvadsaťminútovka s úplne neznámou osobou.


Nech sa vám darí!
Daniela




10 komentárov:

  1. This is looking so pretty Daniela!
    Gorgeous looking food - I love soup!
    I have one of those plants in my bathroom.
    Happy Thursday x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your praise! I too love a variety of soups.
      The flower lives in different colors and long blooming. I also had that, but died:-(

      Odstrániť
  2. Jaj ... ako tu ja slintám ... Dala by som si ten syr s brusinkovým džemom ... :))) Reštika je veľmi príjemná, vidieť, že majitelia majú zmysel pre jednoduchú krásu, čistotu tvarov a majú radi handmade. :))))) Celkom určite sa nechávajú inšpirovať na našich blogoch ... :)
    Danka zdravím ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som mala ja, bolo to výborné.
      Hahaha, určite na našich blogoch :-)
      Tak ti poviem, väčšina ľudí ani nevie, čo to je blog, a to aj mladí.
      Uži si krásny víkend!

      Odstrániť
  3. Daniela, vzdávam sa, netuším, čo tam bude nasledovať. Na jedlo si mi narobila chúťky. My ešte dojedáme veľkonočné pokrmy.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V podstate aj my dojedáme, navarili sme toho na dvoch priveľa :-)
      Dnes už uvidíš, čo bude na obrázku, dúfam, že klikneš ku mne aj dnes :-)
      Zajtra si trocha uži slniečko, lebo vraj v nedeľu už zas nebude!

      Odstrániť
  4. Děkuju moc za přivítání!!Na Vašem blogu jsou tak krásné výšivky!!Já taky vyšívám,ale mám málo času...Včera jsem se tu kochala...Taková nádhera!!a tak večer jsem vytáhla starou Dorku(taky po babičce-jak jinak-to Ona mě naučila všemu potřebnému pro život a já ji za to strašně moc děkuju!)a už taky vyšívám-obrázek jabloňové kytičky..Bude viset na verandě.Ale momentálně mě bolí záda,tak odpočívám..Přeju krásný víkend!!Zdena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, že som ťa inšpirovala a dala si sa do vyšívania :-)))
      Ďakujem ti za krásne slová o mojej práci, to vieš, že ma to vždy poteší!
      V bolestiach nie si sama, mám ich aj ja :-(((

      Odstrániť
  5. You are almost done with the project. The restaurant looks pretty and cozy. Glad to know you had a lovely time:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear Pretti, you are right, I am at the end and that means I'll choose a new start. I love it:-)))
      I normally do not go to the restaurant, so for me it was lovely.
      I greet !!!

      Odstrániť