štvrtok 16. apríla 2015

Opäť v prírode


Vítam na blogu novú následníčku Evku! Na jej profile nie je adresa jej blogu a tak neposkytnem link. Evka, prosím ťa, napíš mi komentár, myslím, že tak sa dostanem k tvojmu blogu.

Začala som vyšívať podľa pôvodného grafu, ale na panamu perlovkou. Aby som získala elán do repete práce, začala som na inom mieste:
najskôr som si urobila hranice (côl sem, côl tam)
a hneď mám chuť  :-)

Dnes som už v škole cítila, že von je teplo. A poobede mi to náš teplomer dokázal:

23°C

Na južnom Slovensku bol dnešný deň zrejme letný, to znamená, že sa prekonala teplota 25°C. Ale na víkend predpovedajú opäť ochladenie. Proste, apríl je apríl!

Treba využiť každú krásnu chvíľu na vychádzku do prírody. Prajem vám, aby ste si vedeli urobiť aspoň hodinku na vybehnutie von. Ak nemáte takú možnosť ako ja, tak aspoň do záhrady, či mestského parku. Pohľad na zelenajúci sa trávnik a pučiace stromy a kríky dokážu urobiť oveľa viac, ako lieky na upokojenie, či dokonca antidepresíva. 

topí sa, topí, už sa ani lyžovať na Kubínskej Holi nedá :-)


Domov som si doniesla pár napučaných konárikov a kytičku prvosienok:
v jednoduchosti je krása


Nech sa vám darí!
Daniela




14 komentárov:

  1. Danka a to chodievaš na prechádzky sama? Či aspoň s jazvečíkom? Stretávaš kadejaké nebezpečné zvery, aby sa ti niečo nestalo. Maj sa krásne. Dana :):)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď idem do kopcov, beriem aj Bora, ale ak idem cez dedinu starou cestou, ktorá sa za dedinou už nepoužíva, idem bez Bora. Kedysi chodili so mnou deti, muž na to nie je, tak som teraz na to sama :-)))
      Ale ja nechodím do vnútra lesa, len po okrajoch.
      Maj pekný víkend!

      Odstrániť
  2. I'm so glad you have restarted your project Daniela.
    Beautiful flowers and photos too x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your kind words! Have I succeeded and I'm happy:-)

      Odstrániť
  3. So now you have both embroidery and weather on your side !! :)Keep going !!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I'm happy, I'm already doing embroidery joy and the weather as well:-)))
      Thank you!

      Odstrániť
  4. Fingers crossed, this new start will go smoothly :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. U nás bylo taky včera léto! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že nemusíme tento rok letné dni počítať na prstoch, ako to bolo vlani. Verím, že leto bude fajn :-)))
      Odborník mi povedal, že had na foto bol už pripravený na útok. Bola som od neho nejakých 70 cm, tak vraj som mala šťastie. Vtedy ma to nenapadlo a asi cítil, že sa ho nebojím :-)
      To vtedy s líškou, to som sa bála, ale asi aj ona mňa. Keby bola besná, skončilo by to inakšie.

      Odstrániť
  6. Ahoj Daniela, obdivujem Ťa, že chodíš sama na prechádzky, u vás je predsa veľa medveďov a teraz sa prebúdzajú, buď opatrná. K príspevku o hadoch, tak to by som utekala kade ľahšie, vôbec ich nemusím. Ja som mala včera deň blbec, neviem na to správny výraz v slovenčine a dnes to isté. Ale taký je život. Tiež absolvujem prechádzky, takmer každý deň do nemocnice tam a späť, t. j. cca niečo cez 6 km, okrem iného. Teším sa ďalšiu výšivku.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Emily, ja do lesa nechodím, len tak po okrajoch. To mi je ľúto, že musíš chodiť k lekárom každý deň, to znamená, že opar stále hnevá :-(((
      Dávaj na seba pozor, dúfam, že to bude už lepšie, držím prsty!!!!!!!

      Odstrániť
  7. 23C is a perfect temperature! I wish it would be that always. However, perfect weather makes it difficult to stay inside. I must be outside! :D

    OdpovedaťOdstrániť