pondelok 6. apríla 2015

Vajíčka

Z komína sa kadí, dym sa prepletá pomedzi modré oblaky:



Keď boli naše deti malé, spolu sme farbili veľkonočné vajíčka. Trvalo to dosť dlho, lebo ich chceli mať pestrofarebné. Po rokoch ich už farbenie vajíčok prestalo baviť, ale ja som nechcela byť bez nich. Spomenula som si, že moja maminka ich farbila vždy len v cibuľových šupkách a boli krásne. Takže posledné roky som si už od januára odkladala šupky, aby som získala sýtu farbu.

Tento rok som v HM videla farby na vajíčka a neodolala som. Takže po rokoch mám opäť vajíčka pestrejšie. Žeby som sa v starobe začala hrať ako malé dieťa? No, ale keď vidím výsledok, zisťujem, že mi to nestálo za námahu a o rok sa vrátim zas len k cibuľovým šupkám :-)

Ráno mi manžel doniesol pár vetvičiek zlatého dažďa. Dostal starú (vintage) vázu z mníchovského blšáka. V našej dedine poznám len jedno miesto s kríkom zlatého dažďa, aj to len taký biedny. Kedysi, asi pred 30-timi rokmi sme ho mali aj my. Bol však zasadený blízko brány a manžel tvrdil, že mu zavadzia. Vyhodil ho :-(



Dečka s lienkami je veľmi stará a už ju používam len veľmi málo. Vtedy som vyšila k nej ešte väčšiu, ale som ju nenašla, žeby dostala nohy :-)

U nás je stále chladno, fúka a zubaté slniečko sa strieda so snehovou fujavicou. Proste apríl. Miško, náš najstarší syn, mi dnes poslal pár foto kvietkov z Westparku v Mníchove:


Apríl sa prejavil aj v Mníchove. Keď sa vrátili z prechádzky, prišiel sneh. Po hodine sa obloha opäť pretrhla:



Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. Your colourful eggs look very festive, Daniela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, Kaye! The most beautiful is the one that I painted them myself:-)))

      Odstrániť
  2. Such lovely eggs--the colors match your pretty stitching, Daniela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear Carol, Thank you!
      Easter should be in color, but here is white - snow:-)

      Odstrániť
  3. Die Biene mit dem Ei ist herrlich !!!
    Bei uns war es heute morgen auch wieder weiß ( Schnee ) :(( - aber jetzt ist es wieder grün :))
    Liebe Grüße
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Biene auf unseren Tisch zu sein! Mein Mann ist ein Imker:-)

      Odstrániť
  4. Your stitching is looking lovely, great colours. I like the egg idea. Lovely photos too x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank You! Eggs have every year at Easter, it is our custom.

      Odstrániť