utorok 12. mája 2015

Červený kút

Trocha som tomu dala život :-)
Aký kvietok vidíte v obrázku?



Pachov brloh, o ktorom som sa zmienila vo včerajšom príspevku, sme našli v areály koliby Červený kút. Nachádza sa neďaleko Liptovského Hrádku. 

Interiér je bohatý na rôzne archaické kúsky a to mám rada aj ja. Len škoda, že všetky tieto kúsky nemajú takú starostlivosť, ako by si zaslúžili. Ono by si to vyžadovalo častejšie behanie s mokrou handrou :-)))



















A takto sme si zahnali hlad:


porcie ako pre drevorubačov, ani ja som to nezvládla :-)))

Ešte pár foto z exteriéru:








Štýlu exteriéru hovorím harakiri. Vládne tomu chaos, nesúrodosť, ale čo mi na tom najviac prekáža, je to, že nič nelahodí môjmu oku, ani duši. Snáď sa to páči aspoň majiteľom :-)))

Nech sa vám darí!
Daniela


17 komentárov:

  1. Danuško,krásné fotky!!kytička-myslím slezová růže?já jsem ubrouskovala,a protože je moc práce venku,vyšívání jsem zatím musela odložit.
    přeju krásný večer z Moravy-Hané!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, slezová ruža! Potešila si ma!
      Zdenka, rada by som bola pri tebe, keď ubrouskuješ :-)
      Chcela by som sa to naučiť, páči sa mi to mooooc.
      To ti verím, že ti nastal čas prác v záhrade a vyšívanie je bokom, tak to budeš mať až do jesene :-)))

      Odstrániť
    2. Danuško,kdybys chtěla přijet na kurz ubrouskování,tak klidně!!Bych Ti ho speciálně udělala!!ubrouskování je strašně jednoduché a rychlé..a vlasně můžeš ozdobit cokoliv..Krásnou dobrou noc!!

      Odstrániť
  2. Was so ein bisschen rote Farbe doch ausmacht. Deine Blumen sind jetzt so lebhaft - toll schaut es aus !!! Und die Fotos vom Ausflug sind auch sehr interessant ;)))
    Liebe Grüße
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marion, ich bin sehr froh, dass ich die Farbe Rot.
      Ich hoffe, dass das Ende wird groß sein!
      Genießen Sie das schöne Wetter!

      Odstrániť
  3. Bellissimo il ricamo e stupende le foto!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka ... mohla by to byť slezová ruža ... alebo ? Už je obrázok oveľa veselší ... :) A fotočky sú zaujímavé ... najmä tie halušky ma zaujali takto v noci ... veru by som si zobla z nich ... a hneď ... :))))
    paaa L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lauri, máš pravdu, je to ona!
      Čo spraví červená farba, to by človek nepovedal, že dodá obrázku na kráse :-)
      Halušky mali našťastie výborné :-)

      Odstrániť
  5. It's looking beautiful!! Now I can see you happy with the embroidery :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preet,i nice red color is a magical :-))
      I look forward to the end :-)))

      Odstrániť
  6. Ahoj Daniela, úplne s tebou súhlasím - takto to dopadne, keď má niekto všetko, ale nemá vkus. Určite po porade s architektmi, či už interiér alebo i záhrada, mohli vyzerať parádne. Ale kolibou by som to teda nenazvala v žiadnom prípade. Tú pripomínajú akurát halušky :-) Aspoňže tie chutili :-)
    Maj sa krásne, Vierka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdá sa, že poniektorí podnikatelia si navzájom mýlia koliby, cukrárne, reštaurácie, či kaviarne s nejakým ich mixom, zariadenie z každého rožku trošku a nič poriadne :-(((
      Našťastie naše echt jedlo - bryndzové halušky - vedia asi všade navariť :-)))

      Odstrániť
  7. Die Blume sieht sehr schön aus.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vielen Dank Manuela, ist rote Farbe es passt!
      Genießen Sie das schöne Wetter!

      Odstrániť
  8. Tie bryndzove halusky vyzeraju vyborne...velmi sa mi paci ten dreveny tanier :-) Mali ste super vylet...papa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kati, to mali šťastie, že boli výborné :-)
      Na jarmokoch už dlhšie obzerám také taniere, ale sú dosť drahé.

      Odstrániť