štvrtok 28. mája 2015

Ja som paradajka+dyňa

A som v cieli! Pribudlo len málo, niečo na záclone vo dverách, len neviem, či to tam uvidíte:





Viacerí z vás mali problém vybrať z mojej včerajšej ponuky. Musím sa priznať, že aj ja. Nakoniec som sa rozhodla, ale nie je to jednoznačné. Hlavne výber medzi dyňou a melónom mi dal zabrať. Dyňa vyhrala, lebo som si predstavila horúce augustové popoludnie. Vtedy chodieva k nám najstarší syn, Miško, so svojim synom, Maxom. Augustové dni sú jediné naše spoločné v roku, preto ich využívame naplno. A práve s nimi mi dyňa chutí najviac :-)

Mne to opäť vyšlo tak na 50%. Dúfam, že aspoň niečo bude sedieť aj vám:

Uhorka a dyňa:

Táto voľba sa viac vyskytuje u mužov než u žien. Muži tohto typu sú mužní a vážni. Málokedy sa niekým dajú ovplyvniť. Nemávajú sklon k alkoholizmu. Je medzi nimi mnoho športovcov a milovníkov cestovania. Žena sa s takýmto mužom cíti chránená kamennou stenou. Títo muži sú cieľavedomí a ľahko dosahujú vytýčené ciele. Majú však aj nedostatky – nie sú romantickí. Ak žena čaká kvety, mala by mu rovno povedať, že si praje dostať kyticu. Ženy tohto typu často zaujímajú vedúce pozície v práci, doma však bývajú bezradné ako malé deti – zle varia, nevedia aranžovať kvety, neznášajú pranie a umývanie riadov. Napriek tomu muž v takejto žene nájde verného a chápajúceho priateľa.



Paradajka a melón:

Paradajkovo – melónový ľudia sú veselí a aktívni. Vynikajú zvýšenou komunikatívnosťou, nie vždy je však styk s nimi bez problémov. Výbušnosť ich povahy vedie často k hádkam. Muži tohto typu bývajú gurmáni. Sú obvykle pohodlní a dávajú prednosť papučiam a županu pred batohom a spacím vakom. Ženy sú emotívne, majú rady zvieratká a domáci krb, v ich blízkosti je vždy útulne a panuje pohoda. Nie sú intrigánky, ale môžu sa dopustiť netaktnosti, pretože vždy hovoria to, čo si myslia – úprimnosť a priamosť sú hlavnými rysmi paradajkovo – melónových ľudí.



Uhorka a melón:

Ľudia tohto typu neustále prežívajú duševné zmätky. Ich vonkajší pokoj a zdržanlivosť skrývajú vnútorné napätie. O mužoch tohto druhu sa hovorí: tichá voda brehy myje. Život s uhorkovo – melónovým človekom je ako život na sopke – nikdy nevieš, čo bude zajtra a s akým nápadom zas príde. Ženy tohto typu sa nehádajú kvôli maličkostiam. Pocit krivdy v sebe hromadia a jedného krásneho dňa sú schopné porozbíjať všetky taniere v dome, nezriedka o hlavu svojho úbohého partnera. Uhorkovo – melónoví ľudia sú najtvorivejším typom. Vedia premýšľať, často medzi nimi nájdeme vedcov a vynálezcov.



Paradajka a dyňa:

Ak ste si vybrali túto dvojicu, potom patríte k ľuďom uvážlivým, taktným a pokojným. Takt a citlivosť máte vrodené. Máte radi pekné veci a máte výborný vkus. Paradajkovo – dyňoví muži sú trocha zženštilí. Často sú to hudobníci, alebo výtvarní umelci. Umelecká tvorba je pre tento typ ľudí najbližšia. Ženy tohto typu bývajú milované a obdivované. V láske sú vášnivé a stále. Bývajú z nich oddané, nežné a starostlivé manželky. Avšak muži tohto typu dokážu byť narcistickými egoistami. 



Nech sa vám darí!
Daniela

32 komentárov:

  1. Wonderful stitching and I love the curtain too :)
    Smiles :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Daniela your stitching has turned out a beauty!The curtain is very visible!

    Well done dear!
    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nurdan, thank you !!! I was pleased that visible curtain :-)
      I was dissatisfied with green hues, now I like :-)))

      Odstrániť
  3. Tá výšivka je náááádherná. Dani, dobre si si vybrala. Uvidíme, čo budeš ďalej vyšívať. Ahoj. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obrázok sa mi páčil, ale keď som ho začala vyšívať, akosi sa mi nezdali tie moje zelené odtiene, ale aké som mala, také som dala :-)))
      Ale teraz mi to chválite, hahaha, tak som spokojná :-)))

      Odstrániť
  4. Beautiful finish, Daniela, you must be Happy Dancing around your home!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear Kaye, thank you for the nice comment!
      Have a great weekend!

      Odstrániť
  5. Danka, obrázok je úžasný. Ja som paradajka a melón. Vieš, že dačo je veľká pravda? Pá.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jj nieco to ma do seba... nie vsetko ale nasla som sa v popise paradajka-melon :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, Zuzka, každej vyšlo aspoň niečo, veď sa aspoň trocha pobavíme :-)))
      Pekný víkend!

      Odstrániť
  7. Dani, obrázek je překrásný, klobouk dolů !!!
    Jinak jsem se přiklonila víc k rajčátku a melounu a jak vidím, nejsem sama.
    Dani, měj se krásně a přeji prima víkend. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, tak nakoniec sa aj mne páči :-)))
      Môže sa mi nepáčiť, keď mi ho chválite všetky :-)))
      Zdá sa, že ženy vyberajú paradajku a väčšina melón. Ja som bola v rozpakoch, melón, či dyňa, vyhrala dyňa :-)
      Uži si pekný víkend!

      Odstrániť
  8. il ricamo è meraviglioso. Io sono pomodoro anguria :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Grazie, Irene! Sono contento che si è fatto clic sul mio blog :-))
      La maggior parte del pomodoro e melone :-)

      Odstrániť
  9. Dani ... budem sa opakovať ... ale výšivka je naozaj veľmi pekná ... vyšívaš krížiky cez jednu niťku ? tak sa mi to z obrázkov javí ... krížiky sú maličké ...
    Ja som tiež paradajka a dyňa ... teším sa neskutočne na tú sladkú chuť a osviežujúci pocit pri jedení dyne ... aj veľkú som schopná zjesť sama za popoludnie ... ale krotím sa ... :))))) výsledok testu zas pasuje ... :))) Maj sa dobre, prajem pekný deň ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zväčšila som si prvý obrázok a už vidím, že je to cez dve niťky ... tak ako ja ... Pa pa .... L.

      Odstrániť
    2. Ďakujem za chválu, Lauri, vieš, že to vždy poteší!
      A je to ozaj cez dve nitky na paname. Kanava je väčšia, preto to na paname vyzerá menšie.
      Tak sme sa zhodli - paradajku majú všetky, ale dyňu menej. Mne akurát to umelecké nadanie chýba, nerozumiem hudbe, maliarstvu, architektúre :-))) Ale som starostlivá manželka, hahaha, od nedele som varila až dnes :-)
      Pekný víkend!

      Odstrániť
  10. Liebe Daniela,
    die Stickerei ist wunderschön. Die Gardine ist sehr gut zu erkennen.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    2. Vielen Dank, Manuela! Ich hatte Angst, dass sie nicht sichtbar ist :-)
      Habe ein schönes Wochenende!

      Odstrániť
  11. Congrats on the finish, your cross stitching looks really nice!!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Complimenti il ricamo mi piace moltissimo.
    Sembra tridimensionale. Bello bello.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hooray for another finish! I can see the curtain~

    I too was tomato watermelon but after reading them all -- I am all of them. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rose, thank you !!!
      Everyone sees the curtain, and I little :-)
      All my tastes, so I also all :-)))

      Odstrániť
  14. Danielka, ta vysivka je prekrasna!!! No a vybrat si veru neviem, ja mam rada vsetko...tazka volba :-)

    OdpovedaťOdstrániť