piatok 29. mája 2015

Konečne slniečko :-)

Dnes vítam na mojom blogu dve nové následníčky. Katarína a Irene, srdečne vás vítam u mňa! Irene sledujem už dlhšie, odporúčam vám pozrieť si jej prácu, neobanujete! Katarínu nepoznám. Katka, prosím ťa, napíš mi komentár, nech sa dostanem na tvoj blog!

Po romantickom zátiší so slezovými ružami pred starými dverami sa chcem pustiť do niečoho jednoduchého a veselého. Bude to pár zvieratiek v zoologickej záhrade. Pripravila som si panamu, bavlnky a pracovné nástroje - ihly a nožničky, ale dnes večer asi nezačnem :-)


Po dňoch daždivého a chladného počasia sa konečne ukázalo slniečko a hneď ma to lákalo do prírody. Nebolo to ešte ono, je mokro a tak som sa ešte do kopcov nepustila. Všetko je krásne zelené, zdravé, plné sily. Po dobrej hodine v oáze pokoja a ticha som sa domov vrátila ako premenená. Po ťažkom týždni v škole som to moc potrebovala. Len dúfam, že víkend bude pokračovať tak, ako dnes poobede začal :-)

S tým, čo ma na prechádzke potešilo najviac, sa s vami podelím:










Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. Le foto dei fiori sono meravigliose.
    Non vedo l'ora di vedere il nuovo lavoro.
    Ciao Giovanna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. These are so beautiful flowers!!!
    have a nice weekend!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Timi, thank you! The flowers are on the meadow :-)
      A nice Sunday!

      Odstrániť
  3. Der Vorhang an der Türe ist großartig !!! Das ganze Bild gefällt mir sehr gut !!!
    Wenn die Sonne scheint fühle ich mich auch gleich viel besser :)))
    Schönes Wochenende
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vielen Dank, Marion!
      Die Sonne ist magischen, heilende Körper und Seele :-)))
      Also morgen genießen sowohl :-)

      Odstrániť
  4. Lovely flowers - have a great weekend.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Looking forward to seeing your new start ;)

    OdpovedaťOdstrániť