nedeľa 31. mája 2015

Predtým - potom (máj)

K ružovému zajacovi pribudla žlto-oranžová žirafa:


Aj vám ide čas tak rýchlo, ako mne? Ani sa nenazdám a už je tu opäť koniec mesiaca. Do dnešného príspevku som mala pripravené niečo iné, ale keďže v tomto roku som sa zapojila do hry bloger priateľky z ďalekej Indie, Preeti, zmenila som jeho obsah.  Pôvodný námet nechám na zajtra :-)

Rozmýšľala som, čo by som mohla porovnať za mesiac máj, kde by bolo vidieť rozdiel medzi "predtým a potom".  Priznávam, že je to pre mňa dosť ťažké, lebo nič prevratné nerobím, iba každodenné práce v domácnosti, či v škole. 

A predsa som našla niečo! Bola som si posedieť na dvore, ohriať sa na teplom slniečku. Sadla som si na stoličku pred úľmi a pozorovala som včely pri ich práci. Potom som sa išla pozrieť na nedávno zasadený zeler. Minulý týždeň mi pri ňom pribudli ďalšie tri sadenice. A mala som to! To, čo sa najviac zmenilo za máj v mojom živote, to je predsa zeler! Hahaha, žeby sa zo mňa stávala pestovateľka? 

Pred sadením som si miesto neodfotila. Ale presne tak to vyzerá hneď vedľa, takže mám aj to "predtým" :-)))

predtým

potom :-)


Najväčší úspech je, že zeler sa už prijal a vyhnal nové lístky:


Už len dúfam, že sa prijmú aj tie tri sadenice. Vyzerá to s nimi síce dosť biedne, ale ak sa im to podarí, napíšem vám niečo o nich. Je to niečo, o existencii čoho som do minulého týždňa ani netušila :-)
Vedeli by ste ich spoznať?




Myslím si, že ak sa mi toto moje experimentovanie vydarí, budem na manžela naliehať, nech mi na budúci rok urobí zo tri hriadky :-)))

Nech sa vám darí!
Daniela

17 komentárov:

  1. Dani, zeler utešený. A tie tri netuším čo to je. Je to niečo ťahavé asi. Ale čo? :):) Pá. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak aspoň vidno, že zeleru sa darí aj v provizóriu :-)
      Máš pravdu, je to ťahavé!

      Odstrániť
  2. Congratulations on your celery haha! Your green thumb is growing with spring, right? I see small vines on the new plants but do not recognize the leaves! Is it a type of melon or cucumber? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for the congratulations! For me it's a great success, hahaha!
      It's stretchy but not melon, not cucumber :-)))

      Odstrániť
  3. Your stitching is looking very cute, Daniela!!:)
    Thanks for linking to me!! Your gardening is going great !! I have sown some seeds on Friday. Few of them have sprouted today.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preeti, thank you! My gardening just born :-)))
      Do you have a garden? I did not know :-)

      Odstrániť
  4. Sehr niedlich der kleine Hase und die Giraffe.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
  5. So cute!! The giraffe addition is just adorable :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. So eine niedliche Giraffe !!
    Liebe Grüße
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marion mir, ich danke Ihnen! Alle Tiere sind fröhlich und bunt :-)

      Odstrániť
  7. So eine niedliche Giraffe !!
    Liebe Grüße
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť