streda 6. mája 2015

Prvý okrúhly

Včera večer to bolo v hokeji dramatické a napínavé až do konca. Moje vyšívanie driemalo :-)))





Zo školy som išla rovno k sklenárovi po posledný obrázok. Sklenár bol trocha sklamaný, že nenesiem ďalší. Vysvetlila som mu, že teraz sa s ním na chvíľu rozlúčim, lebo vyšívam obrázky na vankúše. 

Potom som išla do mojich dvoch obchodov, ktoré sú náhodou vedľa seba. Moc som nenakúpila, nemali tenké joko, ktoré dávam pod výšivku. Takže na budúci týždeň pôjdem znova. V druhom obchode som kúpila dve stuhy - červenú a modrú. Nemali suchý zips a tak som sa pobrala do ďalšieho. Neviem, ako to je v iných mestečkách, ale mne sa zdá, že množstvo obchodov pribúda, ale ani jeden neponúkne všetko, čo by v danom sortimente bolo potrebné :-(((

A tu je môj prvý okrúhly obrázok. Je síce malý, ale veľmi milý:







Nech sa vám darí (a aj našim hokejistom)!!!
Daniela






23 komentárov:

  1. Danielko rámeček ten obrázek nádherně rozzářil :o)
    Měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, keď sa obrázok dobre vyžehlí a dá do rámčeka, pomôže mu to!
      Užívaj si krásne dni!

      Odstrániť
  2. Ahoj Danielko, ten obrázek je krásný, já hokej nesleduji, tak můžu vesele tvořit, jen se mi nechce fotit :-)
    Měj se krásně, pa Hana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, to je veľká škoda, že nefotíš :-(
      Rada by som videla tvoje nové vecičky!
      Uži si slniečko!

      Odstrániť
  3. Joj mě se líbí ty vyšívané květinky !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné a kouzelné vyšívání!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti Amelie, Tak ako tvoje zábery bežných dní, moc sa mi páčia tie všedné, ale nádherné pohľady!
      Maj sa dobre!

      Odstrániť
  5. Oooh I love the round frame! It is perfect for that piece. :D Will you keep this one or is it to be a gift?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rosey, will be my :-)
      It is a gift from Nurdan, the whole kit from DMC, I love him!

      Odstrániť
  6. Der runde Rahmen passt perfekt zu der Stickerei.
    Liebe Grüße Maneula

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja, wählte ich ihn mit Hilfe eines Master-Framing. Und ich bin glücklich :-)

      Odstrániť
  7. Your wild flower stitching grows nicely and frame for landscape work is perfect.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Irmeli, thank you! I am glad that everyone liked flowers :-)
      Greetings to Finland !!!

      Odstrániť
  8. Lovely update on your wild flowers project.
    Really like the round frame. It's perfect for your finish!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, dear Ingrid!
      I'm glad everybody likes :-)
      It drives me in future work :-)

      Odstrániť
  9. Your flowers look beautiful and the round frame looks fantastic !!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preeti, thank you !!!
      I'm glad you like my new paintings!
      Gardener of me not, but I try :-)))

      Odstrániť
  10. Das runde Bild ist traumhaft !!
    Liebe Grüße
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Das runde Bild ist traumhaft !!
    Liebe Grüße
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Danka, ten obrázok je nádherný!!!!! D. :)

    OdpovedaťOdstrániť