pondelok 4. mája 2015

Rok v troch rámoch :-)

Dobre ste typovali - je to bodliak! Jeho svetlo fialové kvety mám rada. I keď je krásny, nemávam ho vo váze, lebo nie je jednoduché odtrhnúť ho. Jeho veľké pichliače ho dobre chránia pred takými, ako som ja  :-)))


kvet nie je súmerný, ale tak to má byť :-)))


Od 1. mája mám niečo, čo ma odpútalo od vyšívania. Hokej! Snažím sa aj vyšívať, ale hlava mi stále kmitá hore-dole. A k tomu včera skončila cyklistika - Okolo Turecka. Ale od 9. mája začína skvelá klasika Giro d´Italia. Toto sú v posledných rokoch dva športy, ktoré s nadšením sledujem :-) 

Od sklenára som doniesla zarámované obrázky. Kalendár od Lizzie Kate je pre kolegyňu Soňu. Mne by sa viac hodil modrý rámik, ale ona si vybrala hnedý. Dnes som jej do školy hotové obrázky doniesla a veľmi sa z nich tešila. Samozrejme, že ja oveľa viac :-)))











Nech sa vám darí!
Daniela

24 komentárov:

  1. Danuško,to je krááásnýýý!!já už mám taky dovyšívaný obrázek(byl na zakázku),ale momentálně nemám foťák,tak až zítra..Měj se pěkně,jdu zalehnout-ty zuby mi dávají pěkně zabrat..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zdenka, myslela som si, že zuby sú už v poriadku. Antibiotiká mali už zabrať :-((((
    Tak sa polieč a teším sa na foto!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani to je krása to kvítí....a zarámované obrázky vypadají báječně :o)
    No já fanynka nejsem já koukám když už tak až na finále ...
    měj se krásně.
    Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martinka, ďakujem ti za pochvalu mojej práce, to vieš, že to vždy veľmi poteší!
      A ja zas pozerám skoro všetko, čo z turnaja dávajú v našej telke .

      Odstrániť
  4. Daniela, as always I am amazed by your beautiful stitching and by how much you get done. You are a locomotive at it! lol!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, Kaye !!!
      Locomotive not only when slow steam :-)))

      Odstrániť
  5. Danka ... bodliak je veľmi pekný ... teším sa na ten vankúš ... to bude paráda ... :) a zarámované obrázky mi vzali dych ..... je takmer polnoc, tak dobrú noc a pekný utorok ... :) pa pa L..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lovely stitching Daniela.
    Your framed pieces are beautiful!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Daniela, ten bodliak vyzerá, ako živý, teda všetky sa krásne vydarili. Ide Ti to pekne od ruky, aj keď sleduješ MS v hokeji. Ja by som tiež rada, ale mám aj iné povinnosti, tak iba očkom sem-tam. Niekedy som aj ja dávala rámovať obrázky, ale teraz sa dajú kúpiť rôzne za lacný peniaz. Čo myslíš, ako dopadnú naši a naši bratia?
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď som už aj ja myslela, že musím ísť do nejakého obchodu s rámikmi a niečo si urobiť sama. Ale mám takého starého sklenára a robí mi to celkom lacno, za prácu si berie len málo a je milý, že sa aj teším k nemu. Pokecáme trocha, popozerám, čo mu tam ľudia nosia.....
      Ja radšej nič nehádam, lebo by som chcela, aby naši a aj bratia boli najjjjlepší, ale vždy to nejde :-(

      Odstrániť
  8. Beautiful flower stitching and your framed monthly stitching are wonderful, them looks perfect.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Liebe Daniela,
    die Distel sieht Klasse aus und alle Blumen zusammen ergeben eine wunderschöne Blumenwiese.
    Die Rahmen passen perfekt zu den Kalender Bilder.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Your little LK stamps look lovely framed!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Oh, your LK framed stitching is adorable, Daniela--well done!! And the thistle is looking lovely in your wildflower piece :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear Carol, thank you !!!
      I am delighted, all my work I like, that's good at heart :-)))

      Odstrániť
  12. Mit Rahmen ist der Kalender noch schöner !!! Ganz toll !!!
    Und die Distel ist auch sehr schön.
    Liebe Grüße
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vielen Dank, Marion!
      Ich freue mich von so viel Praise aus :-)))

      Odstrániť
  13. Oh my, so great your framed stamps. What a neat idea to stitch them in groups of four. I also love your new piece very much, all these wild flowers look so beautiful outside on the meadows and on your fabric.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear Brigitte, in groups of 4 Sona he wanted, so it needs the wall to the kitchen :-)
      Meadow is a beautiful but slow growth :-)
      I watch hockey :-)))

      Odstrániť
  14. I love how the brown frame looks with the L*K stamps!! Your framer is very talented and you must keep him busy. :D

    OdpovedaťOdstrániť