piatok 1. mája 2015

V bielom

Milé moje bloger-priateľky, som nadšená! Podľa lístkov ste uhádli, že v mojej druhej kytičke je ďatelina. Dnes je už hotová, ale na druhý kvietok musíte počkať do zajtra:





Dnes je síce už máj, ale u nás pokračuje aprílové počasie. Chvíľou slnko svieti, chvíľou sa zotmí a zdá sa, že príde veľký dážď. Ale nie, len trocha pokropí a je to preč. Navyše, po pár pekných a teplých dňoch sa vrátila zima. Včera ráno, keď som išla do školy, som musela škriabať námrazu na okne auta :-(((

Hovoriť o počasí (či písať), je vďačná téma, keď nemáte čo povedať. Pre mňa je rekapitulácia poveternostnej situácie úvodom k téme príspevku. 

Vlani, 12. apríla, som písala o pozorovaní môjho manžela. Príspevok mal priliehavý názov: Tŕňové ochladenie. Kliknite, dočítate sa, aký záver manžel urobil :-)))

A prečo som dnešný príspevok nazvala: V bielom? Myslím si, že je to jasné z týchto pohľadov:




Nezdá sa vám to krásne? Obyčajné tŕnie dokáže čarovať. Biela a zelená dokáže tiež veľa.

Biela farba je farbou čistoty, nevinnosti a úprimnosti, ale i slobody a nezávislosti. Majú ju radi ľudia vyrovnaní, sebavedomí, otvorení. Odmietanie bielej môže byť príznakom duševnej nevyrovnanosti, vnútornej neistoty, či nízkeho sebavedomia, ale aj pocitu viny a vnútorného sklamania.

Zelená farba je farbou prírody. Majú ju radi ľudia odvážni, tvoriví, tvrdohlaví a samostatní, ktorí vedia viesť iných, ale i ľudia, ktorým chýba prispôsobivosť. Odmietajú ju ľudia originálni, ale i ľudia zaujatí, sklamaní, či vnútorne neistí. Zelená posilňuje zrak a pozitívne ovplyvňuje mozog a oči. Dôvodom odmietania zelenej môže byť i telesná slabosť a choroby srdca.

To, že tŕnie kvitne tento rok až v máji, je dôkazom, že zima bola pridlhá. Dôležité je, že manželove závery z pozorovanie prírody sa opäť potvrdili :-)))

Na niektorom blogu (veru neviem, na ktorom) som videla už kvitnúci orgován. My si naň ešte počkáme. Pozrite sa, aký je teraz:

tulipány v plnej kráse, orgován len v pukoch


Nech sa vám darí!
Daniela

6 komentárov:

  1. Winter cannot last forever. Even if the thorn blossoms are a little late, spring! :D Do they have a nice scent?

    Love the little clover flowers. As a child, I would always pick the flowers and drink the nectar haha. Not too many because the bees need food too. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My Rosey, thorns flowers not smell. They are beautiful just for the eyes, not the nose :-)))
      Meadow flowers are the most beautiful :-) for me!

      Odstrániť
  2. Wunderschön blüht es auf deinem Tuch und in der Natur !!
    Liebe Grüße
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vielen Dank, Marion!
      Im Frühling müssen alle in der Blüte sein :-)))
      Sogar mein Tuch blühte :-)

      Odstrániť
  3. Wunderschön blüht es auf deinem Tuch und in der Natur !!
    Liebe Grüße
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Beaufiful update on your latest flowery project.

    OdpovedaťOdstrániť