piatok 15. mája 2015

V oranžovom

Na obrázku nebude stĺp :-)))
Ešte kúsok a budete vedieť, čo to je:



Po dvoch krátkych týždňoch mi dobre padlo, že dnešný piatok mám v škole krátky. Už po tretej hodine som odchádzala a určite mi veríte, že mi žiaci závideli :-)))

Nešla som hneď domov. I keď prestalo pršať a slniečko začalo lákať na prechádzku, išla som k Lenke na kávu. Jej šálky mi urobili tému na dnešný príspevok. Oranžovú má Lenka veľmi rada:





Veď aj vankúše, ktoré som jej v marci podarovala, som preto ladila na oranžovo:



ORANŽOVÁ 
Je spojením žltej a červenej, čím sa stáva veľmi blahodárnou. Je farbou kontrolovanej vášne, pozitívnej energie, vytrvalosti. Posilňuje, ale neznepokojuje tak, ako napríklad červená. Nemá nijaké škodlivé účinky a pôsobí veľmi pozitívne pri liečbe srdcových chorôb. Vyvoláva pocit radosti, predstavu slnka a tepla. 

V prírode sa tiež vyskytuje viacero oranžových kvietkov:
















Nech sa vám darí!
Daniela

13 komentárov:

  1. výšivka:myslím,že tam bude nějaká pergola nebo něco podobného-nebo-že by vrata?
    A tolik oranžové krásy!!!Těším se na další fotečky...Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka, to u teba tá klívia tak krásne zakvitla?
    Bude to nejaká pergola, alebo brána?? Pá. Dana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kdeže, klíviu ma zavolala odfotiť jedna pani u nás v dedine, keď ma videla, že si fotím v jej záhradke kvietky. Je síce iba o 5 rokov staršia od mňa, ale s počítačom a internetom sa nepozná a keď som jej povedala, kde dávam foto, tak chcela, nech je na nete aj jej klívia :-)

      Odstrániť
  3. Liebe Daniela,
    wunderschön deine Stickerei. Ich bin schon sehr gespannt, was es wird.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Liebe Manuela, Danke für Ihren Besuch!
      Arbeit ist noch ungewiss, auch für mich wird es eine Überraschung sein :-)

      Odstrániť
  4. Dani to je nádherný oramžový příspěvek :o)
    A ta klívie no ta je překrásná--já měla také jednu po babičce ale pak jsem se stěhovala a ona to stěhování nějak špatně nesla a pomalu i přez veškerou snahu uhynula :o(
    Měj se moc hezky :o)
    Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martinka, ďakujem ti!
      Klívia nie je moja :-)
      Väčšina kvetov neznáša premiestňovanie a klívia má rada veľa svetla.
      Uži si nedeľu!

      Odstrániť
  5. Ich vermute, es kommen noch mehr Blumen zu der Säule ??
    Ein wunderschönes Wochenende
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja, Marion, wird es mehr Blumen zu sein!
      Und noch etwas :-)
      Einen schönen Sonntag!

      Odstrániť
  6. Danka, oranžovú mám rada kúpila som si pred pár dňami dáliu oranžovú a osteospermum tiež oranžové...urobila si mi radosť...Pekný týždeň. Eva

    OdpovedaťOdstrániť