pondelok 22. júna 2015

Ihly

Sladká chuť muffine prilákala žltého motýľa:



O ihlách toho mám podstatne menej, ako o priadzi na vyšívanie. Najskôr, pred dvomi rokmi, som začala vyšívať so starými tupými ihlami. Mala som však len dve :-)

Po polročnom vyšívaní mi ďalšie dve ihly, tiež staré, podarovala kamarátka Alenka. Viete si predstaviť, ako som si ich strážila :-)

Keď ma vyšívanie stále neprestávalo zaujímať, čomu som sa divila aj ja sama, zašla som do obchodu na nákup nových ihiel. Kúpila som dva druhy:

český výrobok
indický výrobok

A viete, ako to skončilo? Vyšívala som ďalej so starými ihlami. Nové vyzerali na oko dobre, ale na vyšívanie veru nie :-(((

Raz, pri nákupe bavlniek, som natrafila na malé ihly zabalené v čiernom papieriku. Veľmi som sa potešila, lebo presne z takéhoto balenia boli aj tie staré. Samozrejme som si ich hneď kúpila:

25 kusov za 0.70 
označenie firmy, ktorá ihly dováža na Slovensko
chýba vyznačenie výrobcu aj krajina pôvodu


Prekvapená som zostala, keď som v obchode uvidela pri ihlách niečo malé. Čo to je? Predavačka mi to ukázala, bola to taká vecička na malé ihly. Neodolala som:



Neskôr som doma našla ešte staré balenie ihiel. Už ich tam bolo len pár:


Teraz mám v každom odtieni bavlniek jednu ihlu, takto mi to vyzerá na stole:


To je všetko o mojich ihlách. Žiadne odborné vyjadrovanie, či posúdenie. Len moje skúsenosti :-)


Nech sa vám darí!
Daniela

16 komentárov:

  1. Kde jsou ty doby, kdy jsem měla na vyšívání čas. Tvé výšivky se mi moc líbí a těším se, že v důchodu se k tomu zase vrátím:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som si počkala na dôchodok :-)
      Tak ti prajem, nech to bude aj pre teba čas vyšívania!

      Odstrániť
  2. Thank you for info about needles Daniela, it was interesting ! "Sweet" embroidery is coming along so beautifully!

    Hugs




    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hahaha, my information about the needles are weak :-)
      Nurdan, offer the cupcake :-)

      Odstrániť
  3. More speedy progress on the delicious stitching project! That butterfly is so cute :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, vidím jak ti krásné vyšívání přibývá. Mě uchvátilo to pouzdříčko na jehly, je moc hezké.
    Už mám malý vánoční stromeček (dostala jsem ho v kartě - křížkové vyšívání - jako vánoční přání) - tak bych mohla začít. Já tvoje vyšívání obdivuju - tady po pravé straně se mi moc líbí ten strom - srdíčka .....
    Krásné dny ti přeju. Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, ďakujem ti! Ak sa ti vyšívanie páči, skús začať :-)
      Ja vyšívam teraz v júli to bude 2 roky a stále ma to drží :-)
      Vianočné vyšívanie je veľmi vďačné, cez sviatky to potom fajn hreje pri srdiečku :-)

      Odstrániť
  5. This is such a beautiful chart, and it has lovely colors. Your work is progressing nicely.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, Irmeli!
      Graf is romantic and sweet, this is a good combination :-)

      Odstrániť
  6. Danka, tými veľkými,hrubými, tupými ihlami vyšívam ja tie moje gobelíny. Na to sú dobré. Ahoj. Dana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dani, a čím to vyšívaš? Myslím si, že nie obyčajnými bavlnkami, ale nejakými hrubšími. A už vyšívaš? Som na to veľmi zvedavá :-)

      Odstrániť
    2. Danka, mulinkami vyšívam. Už to pomaly dokončievam, potom odfotím. Je to predkreslený gobelín a vyšíva sa iba jedným smerom, nie krížik. Caw. D.

      Odstrániť
    3. Danka, veľmi sa na to teším :-)

      Odstrániť
  7. Il tuo ricamo procede molto bene.
    bravissima
    anche io ho acquistato la custodia per aghi dmc

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Grazie, caro Giovanna!
      Il caso è bello e io lo amo, mi auguro che lo ami :-)

      Odstrániť