utorok 16. júna 2015

Najkrajšia kytička

Dlho som premýšľala, čo skôr začať vyšívať. Mám toho v pláne na viac životov. Len škoda, že ten môj je už bližšie ku svojmu koncu :-)))



Dúfam, že tam vidíte ružu :-)
Aby jej nebolo smutno, bola som k nej vyfotografovať ruže v záhrade našej susedky Zdenky:






Ja mám najradšej kvietky, ktoré rastú voľne v prírode. Jeden druh kytičky je u mňa na prvom mieste. Nedá sa kúpiť v žiadnom kvetinárstve a dá sa darovať len v tomto období.  Vie o tom môj manžel a každoročne mi takú kytičku daruje. A dnes som ju dostala:




mäta mi minule zostala a bolo mi ľúto ju vyhodiť, ešte ju zužitkujem  :-)

Môj manžel to má so mnou vybavené na celý rok. Zajtra mu za najkrajšiu kytičku pripravím niečo sladké, to má veľmi rád :-)

Nech sa vám darí!
Daniela

25 komentárov:

  1. Dear Daniela ,
    oh so beautiful roses with you ! I love roses , I'm already looking forward to your growing embroidery it already looks very promising . Thank auc h for visiting with me and above all for your kind words , I was very happy about it . Greetings Sandra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sandra, I thank you !!!
      Friendship on the blog is good, getting to know and admire your life and your work!

      Odstrániť
  2. Aká krásna výšivka sa tam narodil a krásne fotografie! Miloval som to!
    Gratulujeme, Daniela!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lete, obrigado por postar no meu idioma !!!
      Saudações a Portugal!

      Odstrániť
  3. Bellissimo inizio.
    Non vedo l'ora di vedere altri progressi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Beautiful embroidery!! Lovely roses!! You have got good neighbours:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preeti dear, thank you!
      My neighbor is a gardener soul :-))
      I do not :-)))))

      Odstrániť
  5. Danielka, vysivka sa zacina krasne rysovat...tu ruzicku tam vidim :-) A susedke to tiez nadherne kvitne...kyticku si dostala perfektnu...nielen, ze je pekna, este je aj chutna :-) Ake je to uzasne, ked po rokov manzelstva sa dvaja dokonale poznaju a vedia, cim urobit radost tomu druhemu...pozorny manzel :-) papa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti, Katka! To vieš, taký vzťah sa buduje deň čo deň po celé roky :-)))

      Odstrániť
  6. These are beautiful roses!!! I love strawberry!!! They are so sweet!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes, Timi, these wild strawberries are sweet and delicious.
      Thank you for visiting!

      Odstrániť
  7. Deine neue Stickerei ist wunderschön. Ich liebe Rosen.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danke, liebe Manuela! Ich hoffe, dass das Ende ein schöner sein :-)

      Odstrániť
  8. Dani, samozrejme je na výšivke jasná ruža...a neboj, ešte ich vyšijéééééééééééš...obdivujem tvoju trpezlivosť a precíznosť pri krížikovom vyšívaní, tiež som rada vyšívala krížikmi ale už mám slabšie oči tak som prestala s takými radosťami, už len väčšinou hačkujem a pletiem, vlastne klamem, teraz mám rozrobené vrecúška na bylinky, tie si vyšívam ale plnou výšivkou, kedy to však bude hotové neviem...:) Už sa teším na hotový obrázok. Nech sa ti darí. Eva Zabudla som...tá kytička jahôdok je bezkonkurenčná. pááááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som kedysi viac štrikovala, ale teraz ma akosi zobralo vyšívanie. Čakám, do kedy to bude, ak ma to prejde, skončím. Oči mi tiež slabnú, vyšívam so silnejšími okuliarmi, ako mám na čítanie. Kedysi som sa pokúšala vyšívať plnením, ale mi to nešlo. Bolo to tak dávno a ako mladá som mala trpezlivosti tak málo :-)
      Som rada, že sa aj tebe páči moja kytička trocha iná :-)

      Odstrániť
  9. Beautiful rose stitching and rose photos are wonderful too.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Irmeli, thank you! I'm glad you came on my blog!
      Greetings!

      Odstrániť
  10. Beautiful new cross stitch start & the strawberries!! My favourites!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear Ingrid, thank you for the kind words in praise of my new project!
      Greetings!

      Odstrániť
  11. bellissime rose e le fragole di bosco!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede

    1. Gentile Irene, grazie!
      Le fragole sono il bosco, erano dolce :-)

      Odstrániť
  12. jůůůů těším se na výsledek :)
    Růžičky miluju a manžel je úžasný takovou květinku dostane málokterá :o)
    Měj se hezky Danielko...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martinka, ďakujem ti, som rada, že sa tešíš so mnou :-)
      Ale iné dostávajú kytice z kvetinárstva :-)
      Lenže môj muž vie, že ja mám radšej tie lúčne :-)

      Odstrániť
  13. Beautiful flowers, both stitched and from the your wonderful neighbor! I am fond of all flowers but I do think the ones found in nature have a special charm. :D

    OdpovedaťOdstrániť